کد خبر 463839
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۲

یمنی‌ها ضمن ابراز خوشحالی پس از عملیات موفقیت‌آمیز «الصافر» که به کشته شدن ده‌های سرباز سعودی و اماراتی منجر شد، آن را «پیروزی بزرگ» ارتش یمن و نیروهای انصارالله برشمردند.

به گزارش مشرق، یمنی‌ها عملیات موفقت آمیز ارتش یمن و کمیته‌های مردمی وابسته به انصارالله در منطقه «الصافر» استان مأرب واقع در شرق این کشور را تبریک گفتند و آن را دستاور بزرگی برای ملت یمن توصیف کردند.

شبکه المسیره ضمن انتشار تصاویر خوشحالی و شادی مردم مناطق مختلف یمن از این عملیات ارتش که در آن ده‌ها نفر از نظامیان سعودی و اماراتی کشته شدند، گزارش داد که مردم یمن عملیات الصافر را یک نوع پیروزی ارتش در مبارزه با دشمن سعودی قلمداد می‌کنند.

یک شهروند یمنی در گفت‌وگو با المسیره تاکید کرد که اهمیت این عملیات در کشته شدن نظامیان دشمن است نه غیرنظامیان، این در حالی است که دشمن سعودی شهروندان یمنی را هدف حملات خود قرار می دهند.

«احمد عسیری» سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی روز گذشته در نشست خبری به  کشته شدن10 نظامی سعودی در عملیات موشکی ارتش یمن و نیروهای انصارالله در منطقه «الصافر» در شرق یمن اعتراف کرد.

در حملات موشکی روز شنبه ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به منطقه «الصافر» استان مأرب واقع در شرق یمن، دست کم 45 نظامی اماراتی نیز کشته شدند، این در حالی است که سرتپی شرف لقمان سخنگوی ارتش یمن تعداد کشته های نظامیان اماراتی را بیش از 75 نفر اعلام کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مجتبی ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
    0 0
    ما رو هم در شادی خودتون سهیم بدونین
  • سهیل بشردوست ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
    0 0
    حمال های وهابی با این وضعیتشون با ایران هم می خوان بجنگن!
  • خبری ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    این همه شهدای این مردم مظلوم رانشان می دهید چرا شادی آنها رابرای خوشحالی مانگذاشتید؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس