کد خبر 463793
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹

در معرفي امكانات پرديس چارسو عنوان شده است كه در طبقه ششم اين مجتمع، نمازخانه ويژه فضاهاي فرهنگي وجود دارد. اما كساني كه براي انجام فريضه نماز به اين طبقه مراجعه كرده‌اند با صحنه‌اي تأسف‌آور روبه‌رو شده‌اند.

همه نمازخانه يك پرديس مجهز سينمايي + عکس
به گزارش مشرق، انتشار تصوير تأسف‌انگيزي از نمازخانه يكي از مجهزترين پرديس‌هاي سينمايي كشور، اين سؤال را به وجود آورده است كه پرديس‌هايي كه براي امور «فرهنگي» ساخته مي‌شوند، تا چه حد به فرهنگ نماز توجه دارند؟!

پرديس سينمايي چارسو در تقاطع خيابان‌هاي جمهوري اسلامي و حافظ، داراي امكانات ويژه‌اي مانند پنج سالن حرفه‌اي سينما است كه با آخرين تكنولوژي صوت و تصوير مجهز شده‌اند. اين سينما كه 900 صندلي دارد داراي كافي‌شاپ، فود كورت و پاركينگ است. فعاليت اين مجتمع سينمايي از دهه فجر سال گذشته و همزمان با جشنواره فيلم فجر بوده است. يكي از نكاتي كه باعث تفاخر سازندگان اين پرديس سينمايي شده اين است كه توانسته در يكي از شلوغ‌ترين محلات مركز شهر تهران پاركينگي با گنجايش هزار خودرو ايجاد كنند. اما در كنار همه نقاط قوتي كه سازندگان و مديريت اين مجتمع مي‌توانند براي جلوه‌گري آن نام ببرند، انتشار تصوير محلي به عنوان نمازخانه پرديس چارسو است كه باعث تعجب و تأسف شده است.

در معرفي امكانات پرديس چارسو عنوان شده است كه در طبقه ششم اين مجتمع، نمازخانه ويژه فضاهاي فرهنگي وجود دارد. اما كساني كه براي انجام فريضه نماز به اين طبقه مراجعه كرده‌اند با صحنه‌اي تأسف‌آور روبه‌رو شده‌اند.

پرديسي كه به فكر محل پارك مراجعان بوده و پاركينگ بزرگي را براي اتومبيل‌ها در نظر گرفته، براي مهم‌ترين فريضه ديني مراجعه‌كنندگان محلي محقر را در كنار سرويس بهداشتي ايجاد كرده آن هم با چند تكه ديوار پيش‌ساخته كه در مقابل سازه‌هاي مدرن اين پرديس سينمايي اصلاً قابل مقايسه نيست.

همه نمازخانه يك پرديس مجهز سينمايي + عکس

توجه نكردن به نمازخانه در محيطي كه عنوان «فرهنگي» را در نام خود و فعاليت تعريف شده براي آن يدك مي‌كشد، قابل تأمل است. وجود سازه‌اي محقر براي نمازگزاران در حالي صورت مي‌گيرد كه توجه به اقامه نماز يكي از مهم‌ترين برنامه‌هاي فرهنگي كشورمان به شمار مي‌رود و سالانه همايش‌ها و كنفرانس‌هاي متعددي براي نشان دادن اهميت اقامه نماز و نماز جماعت برگزار مي‌شود و در روايات ديني و متن قرآن مجيد بر مجازات كساني كه نماز را سبك مي‌شمارند، تأكيد شده است.

منبع : روزنامه جوان


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • سبحان ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
    1 0
    باید بلندتر یادآوری بشه
  • ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
    0 0
    نمازخانه سینما آزادی هم تعریفی نداره
  • نيكتا ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
    0 0
    اين نشان دهنده اهميت گذارى نماز در كنار تفريح است! كه نماز فرع شده و تفريح اصل!!
  • ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
    0 0
    از سینمائی که قرار بود بشه جبهه مبارزه با استکبار و فرهنگ غرب ولی الان شده جولانگاه غرب توقع بیشتر از این نیست هنری که در خدمت دین نباشه آخرش همینه
  • ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    سینما و نماز خانه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس