کد خبر 463708
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰

مردم بحرین با روی آوری به روش اعتراضی موسوم به " انقلاب محراب " همچنان نمازهای خود را در محل مساجدی که به دست نظام حاکم تخریب شده است ، می خوانند.

به گزارش مشرق، مسجد فدک زهراء در شهر حمد و مسجد العلویات در شهر الزنج جزء ده ها مسجدی است که عوامل نظام حاکم آل خلیفه سال 2011 تخریب کردند ولی مردم همچنان در محل این دو مسجد نمازهای خود را اقامه می کنند.
 
ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین برنامه ای را به نام " انقلاب محراب" برای اقامه نماز در محل مساجد تخریب شده با هدف تأکید بر قداست مساجد و ممنوعیت تعرض به این اماکن عبادی آماده کرده است و مردم را همیشه به اقامه نماز در محل مساجد تخریب شده فرامی خواند.
 
بحرینی هائی که دیشب (شنبه) نمازهای خود را در مساجد فدک زهراء و العلویات اقامه کردند ، پس از انجام  فریضه نماز در شعارهای خود اعلام کردند که در دفاع از مقدسات و مساجد همیشه در صحنه حضور خواهند داشت و به نظام حاکم اجازه نخواهند داد که محل مساجد را تغییر دهد.
 
میثم السلمان مسئول بخش آزادی های دینی مرکز دیده بان حقوق بشر بحرین اعلام کرد که مساله 38 مسجد تخریب شده تا بازسازی همه این مساجد در محل اصلی خود پیگیری خواهد شد.
 
وی افزود: عاملین تخریب غیرقانونی مساجد بحرین نیز باید عادلانه محاکمه شوند.
 
السلمان با بیان اینکه مسئولان کشور از بازسازی مساجد تخریب شده جلوگیری می کنند ، گفت: تخریب مساجد اهانت به اعتقادات دینی مردم بحرین است.
منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس