کد خبر 463644
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱

تدوین کتاب «کودک و نوجوان از منظر رهبر معظم انقلاب» شامل آرا و اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره کودک و نوجوان در حوزه هنری استان تهران به پایان رسید.

به گزارش مشرق به نقل از  روابط عمومی حوزه هنری استان تهران، حسن حائری که ویراستاری نهایی کتاب «کودک و نوجوان از منظر رهبر معظم انقلاب» را انجام داده است، با اعلام این خبر، گفت: این کتاب براساس فرمایشات مقام معظم رهبری از سال­های ۱۳۸۰ تا پایان خرداد ۱۳۹۳ پیرامون کودک و نوجوان مدون شده بود که بنده آن را در دو فصل «کودک» و «نوجوان» تدوین کردم.

وی افزود: منبع اصلی کتاب «کودک و نوجوان از منظر رهبر معظم انقلاب» پایگاه مقام معظم رهبری به نشانی؛ Khamenei.ir است و «ویژگی ­های کودک»، «آسیب ­شناسی» و «تعلیم و تربیت کودک» سرفصل­های اول و «ویژگی­های نوجوانی»، «آسیب­ شناسی نوجوانان» و «وظایف نوجوانی» عناوین سرفصل دوم این کتاب است.

حائری، «نوجوانان»، «والدین» و «نهادهایی که در حوزه کودک و نوجوان» فعالیت می ­کنند را مخاطب اصلی این کتاب ذکر کرد و در پایان گفت: در نگاه کلی باید بپذیریم که شاید هیچ نهادی در جمهوری اسلامی ایران نباشد که فارغ از بحث کودک و نوجوان باشد. به هرحال دوران کودکی و نوجوانی دو مقطع مهم و تاثیرگذار در زمینه شکل­ گیری شخصیت انسان است و توجه به توصیه­ های مقام معظم رهبری راهگشای بسیاری از مشکلات خواهد بود.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس