سخنگوی رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت 5 از اجرای عملیات اختلال الکترونیکی و گشت مسلح هوایی در رزمایش نهاجا خبر داد.

به گزارش مشرق، امیر «روزخوش» سخنگوی رزمایش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سامانه‌های ارتباطی نهاجا با استفاده از بسترهای امن شبکه‌های بی‌سیم و با سیم، انواع سامانه‌های تسلیحات پرواز، ای اس آر (ASR)، پی آی آر (PIR)، کورس، گلاید، و انواع سامانه‌های تاکتیکی سیار و اَپروچ، مأموریت‌های ابلاغ شده در جنگ الکترونیک را با موفقیت انجام دادند.

وی افزود: با هدایت قراگاه تاکتیکی و عملیاتی رزمایش، همه سامانه‌های ارتباطی پست فرماندهی به حالت غیر فعال در آمد؛ که با تلاش متخصصان و تدابیر صورت گرفته، پست فرماندهی رزمایش به‌صورت واکنش سریع و در کمترین زمان ممکن جایگزین شد، و هیچ‌گونه تأخیر و اختلالی در برنامه‌های پروازی و عملیاتی جنگنده‌های شرکت‌کننده در رزمایش به‌وجود نیامد.

امیر روزخوش ادامه داد:‌ همچنین در این مرحله از رزمایش، عملیات سوخت‌رسانی هوایی، مقابله با تک میکروبی و شیمیایی، عملیات امداد و نجات، عملیات اختلال الکترونیکی، گشت مسلح هوایی در منطقه عمومی رزمایش با موفق به اجرا در آمد.

سخنگوی اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت 5 با بیان اینکه ما به دنبال امنیت پایدار در منطقه هستیم، افزایش حجم و قدرت آتش، و دقت در اصابت اهداف متحرک و ثابت هوایی و زمینی را یکی دیگر از نقاط قوت این رزمایش عنوان کرد که مقرر است فردا با اقتدار رزمی نیروی هوایی به معرض نمایش گذاشته شود.
منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس