کد خبر 463017
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱

در پی کشته شدن تعدادی از نظامیان امارات در شرق یمن، شیخ الازهر با صدور بیانیه‌ای از متجاوزات اماراتی در یمن حمایت کرد.

به گزارش مشرق، «احمد الطیب» شیخ الازهر در واکنش به مرگ نظامیان اماراتی در شرق یمن با ابوظبی ابراز همدردی کرده و به دولت امارات تسلیت گفته است.

روزنامه «البیان» امارات، نوشت که شیخ الازهر نظامیان کشته شده اماراتی که در قالب ائتلاف کشورهای عربی به سرکردگی عربستان برای حمله به یمن در این کشور حضور داشتند را شهید خوانده و از آنچچه جانفشانی‌های امارات برای «امت اسلامی» و عربی توصیف کرده تقدیر به عمل آورده است.

روز گذشته در حملات موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به منطقه «الصافر» در شرق یمن که محل استقرار نیروهای اماراتی و سعودی ائتلاف عربی بود دست کم 45 نظامی اماراتی کشته شدند.

امارات که به این حمله و تلفات آن اعتراف کرده پیشتر مدعی شده بود که 22 نظامی این کشور در یک انفجار تصادفی در انبار سلاح در «الصافر» کشته شده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    0 0
    معلومه حمایت میکنن. همشون وهابیه پدر سوخته ان
  • علوی ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    0 0
    بنظر میرسد که شیخ الازهر یا معنای شهید را نمی داند ویا خود همدست متجاوزین است نزدیک 10ماه است که مردم مظلوم یمن حتی درماههای حرام زیر اتش بی امان ال یهود ومتحدانش به خاک وخون کشیده میشوند گویا شیخ الازهر کور وکر است ویک کلمه در محکومیت این جنایات نگفته است اما وقتی عده ای از متجاوزین توسط مظلومین به درک واصل شده اند انها را شهید می نامد البته از روحانیون درباری بیش از این انتظار نیست
  • ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    0 0
    الازهر را هم به گند کشیده اند! احمق این قدر درایت ندارد لااقل حالا که افکار عمومی تمام دنیا تحت تأثیر تصاویر کودک سوری به نفع صلح جهانی گرایش پیدا کرده است دست از آتش افروزی و تأیید کشتار مردم بی گناه بردارد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس