کد خبر 461488
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳

پس از طوفان گرد و غبار شب گذشته در تهران که امروز نیز ادامه داشت هم‌اکنون بارش باران موجب شد تا باران گِل‌آلود بر سر پایتخت‌نشینان ببارد.

 به گزارش مشرق، باران گل بر سر پایتخت‌نشینان فرو ریخت. شب گذشته در استان تهران طوفان گرد و غبار آغاز شد و صبح امروز نیز در پایتخت ادامه داشت.

این گرد و غبار موجب شد تا هوای امروز تهران در وضعیت «ناسالم» قرار بگیرد.

صبح امروز بعد از تغییرات جوی هوای تهران باران شدیدی باریدن گرفت و باعث شد تا گرد و غبار موجود در هوا به صورت گل بر سر پایتخت‌نشینان ببارد.

بنا به گفته کارشناس سازمان هواشناسی طوفان شب گذشته تهران بیش از 70 کیلومتر بر ساعت سرعت داشت و دید افقی را به 50 متر کاهش داده بود.

سازمان هواشناسی تداوم طوفان گرد و غبار در تهران را تا دو روز آینده پیش‌بینی کرده و از مردم خواسته است تا از تردد غیر ضروری در سطح شهر بپرهیزند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    0 0
    با این وضع حجاب و مال مردم خوری و رباخوری و ... توی این شهر، باید هم گل بباره به سر مردم!
  • ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    0 0
    دور تا دور مملکت ما کویر و خاک و خله . خود ما هم با تخریب طبیعت و قطع درختان و خشکوندن تالاب ها بدترش کردیم. غیر از اینه بگو!!!!
  • مجتبی ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    0 0
    وقتی مال حرام زیر پوست مردم باشه...وضع همینه...گناه...فسق و وجور...فحشا بفهمیم که اینا بلایای طبیعی نیستن...چقدر زلزله زیاد شده...طوفان گردو خاک...کمبود آب...باران های سیل آسا...بخدا همش تقصیر خودمونه...چوب خد صدا نداره...یه جوری میخوری که فک کنی اینا همش طبیعیه...درحالیکه ینا طبیعی نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس