کد خبر 461090
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲

تیم دسته دومی اف.اس.فاو فرانکفورت تایید کرد احسان حاج‌صفی را از فوتبال ایران بخدمت گرفته است.

به گزارش مشرق، باشگاه اف.اس.فاو فرانکفورت بعد از چند روز انتشار شایعاتی در مورد جذب ستاره 25 ساله تیم ملی ایران و باشگاه سپاهان، از طریق سایت خود این انتقال را تایید کرد.

در گزارشی که در پایگاه رسمی اینترنتی تیم فرانکفورتی درج شد: بازیکن تیم ملی ایران در جام جهانی به فرانکفورت پیوست. احسان حاج‌صفی به سرعت از سپاهان به اف.اس.فاو فرانکفورت منتقل شد. این بازیکن ملی‌پوش ایرانی نزد تیم دسته دومی فرانکفورت قراردادی تا 30 ژوئن سال 2017 امضا کرد. وی که هافبک چپ پا است و قابلیت بازی در هافبک دفاعی را دارد.این بازیکن قدرتمند چپ پا تاکنون برای تیم ملی ایران 68 مرتبه بازی کرده که 3 بازی آن در مرحله گروهی جام جهانی 2014 برزیل بوده است.در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و پیکارهای لیگ ایران او برای سپاهان و تراکتورسازی در مجموع 100 بازی کرده و 9 گل زده است. ضمن آنکه با سپاهان 3 بار قهرمان لیگ ایران شده است.

در ادامه گزارش این سایت از قول توماس اورال، سرمربی اف.اس.فاو فرانکفورت عنوان شد: احسان حاج صفی با وجود سن و سال جوانش، بازیکنی بسیار با تجربه در زمینه ملی است. ستاره ایی که در جام جهانی حضور داشته است.با او خلایی که در جناح چپ وجود دارد، را پرمی‌کنیم. ضمن اینکه با وجود وی انعطاف بیشتری در خط میانی خواهیم داشت.

همچنین این سایت از قول کلمنس کروگر،‌مدیر عامل تیم فرانکفورتی عنوان کرد: خوشحالیم چنین بازیکن با تجربه‌ایی مثل احسان حاج صفی را توانستیم بخدمت گیریم. او در یک دوره  جام جهانی حضور داشته، در بازی های متعدد ملی بوده و در سطح آسیایی حضور یافته تا در اروپا بتواند در بالاترین سطح قابلیت‌هایش را اثبات کند.

سایت باشگاه فرانکفورت همچنین از قول حاج صفی نیز عنوان کرد: بعد از کسب موفقیت‌هایی در کشورم، ضمن آن رسید گام جدیدی بردارم. در دسته دوم کشور قهرمان جهان و برای یک تیم قدیمی مثل اف.اس.فاو بازی کردن، چالش بزرگی است. از تیم فرانکفورتی بابت این امکان تشکر می‌کنم و نهایت تلاشم را می‌کنم که این اعتماد را پاسخ گویم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس