کد خبر 461059
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲

معاون وزیر خارجه ایران با اشاره به فراگیر شدن خطر تروریسم افراطی و تکفیری در سطح منطقه و تاثیر آن بر امنیت بین‌المللی، گفت: برخی بازیگران برای پیگیری اهداف سیاسی خود در این منطقه از گروه‌های تروریستی استفاده ابزاری می‌کنند.

به گزارش مشرق، حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و  آفریقای وزارت امور خارجه با خوان کارلوس آلورالده قائم مقام و معاون وزیر خارجه بولیوی دیدار کرد.

در این دیدار دو طرف ضمن تاکید بر سطح خوب روابط دوجانبه، در خصوص مسائل منطقه‌ای در آمریکای لاتین و غرب آسیا رایزنی کردند.

قائم مقام وزیر خارجه بولیوی در این دیدار مهمترین مسائل منطقه آمریکای لاتین را تشریح کرد.

معاون وزیر خارجه کشورمان در این دیدار با اشاره به فراگیر شدن خطر تروریسم افراطی و تکفیری در سطح منطقه و تاثیر آن بر امنیت بین‌المللی، به تبیین دیدگاه‌های کشورمان در خصوص بحران‌های منطقه‌ای از جمله سوریه، عراق، یمن و فلسطین اشغالی پرداخت و اظهار داشت: برخی بازیگران برای پیگیری اهداف سیاسی خود در این منطقه از گروه‌های تروریستی استفاده ابزاری می‌کنند.

امیرعبداللهیان با اشاره به سفر قریب الوقوع رئیس جمهور بولیوی به تهران برای شرکت در نشست روسای مجمع کشورهای صادر کننده گاز ابراز امیدواری کرد که روابط دو کشور در موضوعات مورد علاقه دو طرف هر چه بیشتر گسترش یابد و از آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای ادامه گفت‌وگوها درباره مسائل منطقه‌ای خبر داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس