نظامیان یمنی تعداد زیادی خودروی زرهی سعودی را به غنیمت گرفتند.

به گزارش مشرق، نیروهای نظامی یمن به یک پیروزی دیگر دست یافتند.

نظامیان یمنی توانستند که با کمین در مسیر یک ستوان زرهی ارتش رژیم سعودی، تعدادی از خودروهای زرهی این رژیم از جمله تانک و نفربر را در منطقه «جیزان» در جنوب عربستان به غنیمت بگیرند.

آنها علاوه بر این توانستند که تعداد دیگری از این خودروها را با موشک های ضدتانک منهدم کنند.

نیروهای نظامی یمنی در هفته های اخیر توانستند که در مناطق مرزی عربستان پیشروی کنند و با تصرف پایگاه های مرزی رژیم سعودی علاوه بر به هلاکت رساندن تعدادی از نظامیان این رژیم، ده ها خودروی زرهی سعودی را یا منهدم کنند و یا به غنیمت بگیرند.

{$sepehr_album_30315}

منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • عبد الله المسکین ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
    0 0
    احسنت
  • ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
    0 0
    احسنت
  • دلاوری ۰۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
    0 0
    عربستان سعودی در حق جهان اسلام خیلی خیلی خیانت کرد از حمایت از تروریست ها در کشورهای عراق و سوریه تا حمله به یمن!! باید تاوانش را پس بده و گریبان گیر خودش شد به امید نابودی تکفیری و آل سعود وهابی.
  • ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
    0 0
    khob shod , bah bah
  • صداقت ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
    0 0
    اگر می توانند بجنگند بروند در عدن بجنگند. چرا آنجا را از دست دادند؟
  • ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
    0 0
    کجاست اینقدرسرسبزه؟
  • ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
    0 0
    دمشون گرم... ما پشتتون هستیم
  • سید دکتر محمود ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
    0 0
    ناراحت نباش همه این بازی ها سر تجزیه عربستانه
  • ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
    0 0
    از اول هم مشخص بود تجهیزاتشون میفته دست یمن. اون شکم گنده های سوسمار خور که جنگجو نیستن اونا فقط عیاشی بلدن
  • امیر ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
    0 0
    طبق توافق مسقط3استان جنوبی رو دادن به مردم همونجا به شرط اینکه نه القاعده و نه طرفدارای هادی و نه سعودیهارو را بدن.
  • ساروی ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
    0 0
    ارتش رژیم سعودی و امارات از اواخر ماه جولای 2015 (اواسط مرداد ماه) عملیات نظامی خود را با هدف نابودی مقاومت شیعیان حوثی(انصارالله ) یمن را آغاز کردند. ارتش رژیم سعودی با قصد پیشروی و حمله جبهه مرزهای شمالی یمن و ارتش امارات از جنوب یمن به سمت پایتخت به حرکت درآمدند. ارتش امارات با پشتیبانی نیروهای طرفدار منصور هادی(رئیس جمهور مغلوع و خائن یمن) و با تکیه بر بالگردهای آپاچی و تانک های فرانسوی ارتش امارات قصد حرکت از عدن به سمت شهرهای مرکزی یمن و صنعا را داشتند که بحمدلله پس از 20 روز مقاومت و عقب نشینی ارتش یمن با کمین نیروهای حوثی مواجه شدند و تعدادی از نفربرها و خودروهای زرهی امارات و شماری از نیروهای اماراتی به هلاکت رسیدند. اما هنوز خطر نیروهای اماراتی دفع نشده است. نیروهای حوثی همچنین در پاسخ به تجاوزات و بمباران های هوایی رژیم آل سعود دراواسط ماه ذی القعده( اوایل شهریور ماه) توانستند با انهدام یک بالگرد آپاچی(پیشرفته ترین بالگرد نظامی ایالت متحده) و سپس با چند کمین در استانهای جنوبی عربستان چند تانک آبرامز (این تانک ساخت ایالت متحده یکی از ایمن ترین و مقاوم ترین تانک های دنیا در برابر موشک می باشد) و تعدادی نفربر برادلی (ساخت ایالت متحده) و خودروها و بولدوزرهای این رژیم را منهدم و تعدادی از زره پوش ها و مقادیر زیادی سلاح و مهمات را به غنیمت در آورند. نکته اول : سربازان ارتش سعودی مجهز به سلاح های پیشرفته ی steyr aug a1 ساخت اتریش و hk g-36 ساخت آلمان هستند. این پیروزی های ارتش یمن و نیروهای حوثی(انصارالله ) نشان داد که تنها با داشتن بالگردها ، تانک ها و اسلحه های پیشرفته ، پیروزی بدست نمی آید. نکته دوم : به نقل از سایت های خبری معتبر آیت الله پناهیان در یکی از سخنرانی های اخیر خود فرمودند که انشاالله نیروهای حوثی یمن مقدمات ظهور یمانی را فراهم می کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس