کد خبر 459375
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹

رئیس جمهور آمریکا با تعدادی از شبکه‌های تلویزیونی محلی آمریکا برای تشدید فشار بر ۱۵ سناتور مردد،‌ مصاحبه می کند.

به گزارش مشرق، پولتیکو خبر داد، رئیس جمهور آمریکا با تعدادی از شبکه‌های تلویزیونی محلی در برخی ایالت‌های آمریکا که نمایندگانشان در کنگره هنوز درباره توافق هسته ای به طور رسمی اعلام نکرده‌اند،‌ مصاحبه می کند.

براساس این گزارش، این شبکه در ایایلت‌هایی قرار دارند که نمایندگان دمورکات آن هنوز موضع خود را نشست به توافق هسته ای میان ایران و ۵+۱ اعلام نکرده اند.

ر حالی که کمتر از یک ماه تا رأی‌گیری کنگره درباره برجام زمان باقی مانده است، موافقان و مخالفان توافق هسته‌ای ایران، ۱۵ سناتور دموکرات مردد را تحت فشار گذاشته‌اند تا آنها را با خود همسو کنند.

جمهور‌ی‌خواهان سنا به ۶۰ رأی برای شکستن به تأخیراندازی دموکرات‌ها نیاز دارند اما تا بحال فقط توانسته‌اند حمایت دو نفر را برای این هدف خود جلب کنند. اگر ۴۱ سناتور دموکرات سنا علیه قطعنامه عدم رضایت جمهوری‌خواهان از برجام رأی‌ بدهند، اوباما یک پیروزی بزرگ در امور سیاست خارجی و قانونگذاری به دست می آورد.

شبکه‌های تلویزیونی «WXYZ» در ایالت دیتروید، «WPVI» در ایالت فیلادلفیا، «WJLA» در واشنگتن و کانال «KIRO» از جمله شبکه‌های تلویزیونی هستند که اوباما در آنها درباره توافق هسته ای و ایده‌اش در قبال این توافق به گفت‌وگو پرداخته است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس