کد خبر 459261
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۷

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: گل‌محمدی را هم مات کردم.

به گزارش مشرق، سیاوش بختیاری‌زاده بعد از تساوی بدون گل مقابل ذوب آهن درنشست خبری گفت: خوشحالم که بعد از سال‌های سال در زمین فوتبال بازهم امروز در اصفهان حاضر شدم و به یکباره خاطرات لیگ قدس و لیگ آزادگان در من زنده شد و نمی‌توانم خوشحالی‌ام را از حضور در اصفهان پنهان کنم و از میزبانی بسیار خوب ذوب آهن تشکر کنم و استقلال اهواز سال‌هاست در اصفهان  مقابل ذوب آهن پیروز نشده بود و ما با توجه به فصل گرمی که در خوزستان داریم و بخاطر شرایط آب و هوایی عملا تمرین نداشتیم و سه روز آخر فقط یک تمرین 20 دقیقه‌ای کنار زمین داشتیم.

وی ادامه داد: باید از بازیکنان باغیرتمان تشکر کنم که با این شرایط بازی کردند و همچنین از رضا جلالی تشکر کنم که 20 متر از زمین مدرسه فوتبالش را در اختیار ما قرار داد تا در کنار مدرسه فوتبال تمرین کنیم. باید از تیم خوب گل‌محمدی هم یاد کنم که در این شرایط بازی خوبی انجام دادند بعد از دو بازی خوب استقلال و پرسپولیس داشتند. تفاوت تیم ما با تیم ذوب آهن از نظر بازیکن زیاد است و حریف بازیکنان بسیار خوبی است و تیم پرمهره‌ای است و حتی در تعویض‌ها مشخص بود آنها چه بازیکنانی به زمین فرستادند و ما بازیکنان جوانی را به میدان فرستادیم که سابقه بازی زیادی نداشتند.

سرمربی استقلال اهواز افزود: باید تعطیلی 25 روزه لیگ را به فال نیک می‌گیریم چون می‌توانیم از این فرصت نهایت بهره را ببریم تا از این فرصت بازی خوبی در هفته‌های آینده داشته باشیم.

بختیاری‌زاده درمورد اینکه گفته بود مظلومی را مات کرده و گل‌محمدی را هم مات کرده یا نه، گفت: یحیی دو بازی خوب مقابل دو غول فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی برگزار کرد و من با سابقه 30 ساله در فوتبال می‌دانستم که امروز بازیکنان ذوب آهن از نظر بدنی به نوعی بدن‌شان خالی می‌شود و به نوعی می‌دانستم که باید روی نقطه قوت آنها که حرکت از جناحین است را مهار کنیم که در این امر موفق شدیم و حتی گل‌محمدی بعد از بسته شدن نقاط قوت تیمش بازهم از روش‌های دیگری استفاده کرد ولی می‌توانم بگویم گل‌محمدی را مات کردیم. بازیکنان ذوب آهن زور زدن ضربات آخر را نداشتند و موقعیت‌هایشان را گرفتیم.

سرمربی استقلال اهواز در مورد اینکه تفاوت ذوب آهن امشب با ذوب آهن با استقلال و پرسپولیس چه بود، گفت: تفاوت این ذوب آهن با آن ذوب آهن در شانس بود من بازی پرسپولیس و ذوب آهن را چندبار دیدم و باید از آنالیزورهای برنامه 90 تشکر کنم که به هر زحمت می‌کشند و ما هم از آنالیزورها نهایت استفاده را کردیم و یحیی در آن بازی‌ها شانس داشت ولی امروز این فاکتور را نداشت و امروز توانستیم شانس‌هایش را از او بگیریم و اتفاقات عجیب و غریبی باعث شد که ذوب آهن مقابل پرسپولیس برنده شود و معنای اتفاقات عجیب و غریب اتفاق های غیرفوتبالی نیست و ذهن‌تان جای بد نرود.

بختیاری‌زاده در مورد جایگاه استقلال اهواز در پایان فصل گفت: در کنار بازیکنانی مثل سالارزاده و کلاه کج 7-8 بازیکن که تستی بودند در استقلال اهواز حضور دارند و حتی 3 بازیکن ما که راه ورزشگاه غدیر را بلد نبودند به ورزشگاه بردیم و امروز یک بازیکن به نام حسین بهرامی را که اهل بهبهان است را در هافبک استفاده کردیم و اگر این بازیکن را هفته گذشته می‌خواست به ورزشگاه غدیر برود راه را گم می‌کرد او امروز مقابل بازیکنان بزرگی مثل رجب‌زاده بازی کرد و او را مات کرد و یکشنبه آینده 3 بازیکن جدید می‌گیریم یک بازیکن استرالیایی و  2پرتغالی جذب خواهیم کرد. اگر این بازیکنان همان بازیکنان داخل فیلم باشند فقط به فکر حفظ تیم نخواهیم بود  و به جایگاه‌های بالاتر نگاه می‌کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس