کد خبر 459170
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱

کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان گفت:« ما با تمام وجود قدردان انرژی مثبت ملت ایران خواهیم بود.»

به گزارش مشرق، سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان، شرایط تیم ملی در اردوی روسیه را مثبت ارزیابی کرد و گفت:« برنامه ريزي دقيقي قبل از بازي هاي جام جهاني براي اردو هاي تداركاتي انجام گرفته كه بسيار مفيد است. پس امیدوارانه باید نهایت سعی خود را برای بهره گیری از این سه بازی دوستانه باقیمانده کنیم. نوسانات در بازي هاي دوستانه كاملا عادي است. چون در ورزش هاي گروهي نمي توان كل سال روي يك خط صاف حركت كرد. »

او این را گفت و ادامه داد:« اردوي لهستان از دو جهت مثمر ثمر بود يكي به خاطر مقابله با توان فني بالاي تيم هاي حريف بود و دیگري از اين جهت كه افراد خاصي موقعیت اين را پيدا كردند تا عقده هاي دروني خود را با قلم خود روي كاغذ بياورند.»

کاپیتان تیم ملی کشورمان در خصوص علت عذر خواهی اش از مردم لهستان هم گفت:« تیم ایران اکنون در والیبال دنیا دارای شان و منزلت بالایی است. اینکه لهستان به عنوان یکی از کشورهای مهد والیبال به ما احترام گذاشته و ما را به این مسابقات دعوت کرده است خود جای افتخار دارد. مردم لهستان برای دیدن این مسابقات به سالن آمدند و این مسابقات برایشان ارزش زیادی داشت.آنها خواستار این بودند که بازی های خوب و تماشایی ای را شاهد باشند. اما ما متاسفانه نتوانستیم در مسابقات نمایش خوبی از قدرت والیبال ایران را به نمایش بگذاریم.اين عذر خواهي از مردم لهستان نشان دهنده شخصیت و دیپلماسی صحيح والیبال ایران است كه تلاش زيادي از طرف مجموعه واليبال براي بدست آمدن اين شخصيت به عمل آمده است.»

معروف در بخش دیگری از حرفهایش گفت:« تيم ملي واليبال ايران با تمام وجود قدردان انرژي مثبت ملت ايران خواهد بود و از هيچ تلاشي براي شادي دل اين ملت دريغ نخواهیم كرد. همانطور كه تا كنون هم تنها حامي واقعي ما براي ادامه كار همين مردم بودند. ما با تمام وجود در نهایت رفاقت و انسجام تیمی که رمز اول موفقیت تیم ملی بوده، در این راه دشوار قدم برداشته ایم و مطمئنا در حفظ ان کوشا خواهیم بود.»

شايعه سازاني كه از آب گل آلود ماهي مي گيرند.سعید معروف این بحث را راه انداخته و می گوید:«خوشبختانه به علت حضور افراد فهيم و کار بلد در كنار تيم ملي، بلوغ فكري و شخصيتي مجموعه واليبال به حدي رشد كرده است كه خود به تنهايي از پس تمامي ماموریت ها و مسئوليت ها برمی آيد و به همين دليل نيازي به كمك افراد شايعه ساز و فرصت طلب در هيچ زمينه اي احساس نمي شود.»

کاپیتان معروف در پايان ضمن تشكر از تمامي كساني كه حامي واليبال بوده اند گفت:« بعيد مي دانم سطح دانش فني منتقدين از نوع فرصت طلب، در حدي باشد كه بشود از آنها استفاده كرد. جاي بسي خوشحاليست كه اكثريت مردم درك بالايي از واليبال و زحمات اين تيم دارند و اين انرژي از طرف مردم به اندازه اي هست كه شايعات مطرح شده كوچكترين خللي به روند كاري ما وارد نمی كند.»
منبع: فدراسیون والیبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • پویا ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
    0 0
    میشه عبادی پور اینقدر با سفارش شما در ترکیب اصلی نگذارند ؟ شما بیشتر پاسهاتون به سمت ایشون میره ، همشهری بازی بسه دیگه آقای معروف ، تیم ملی جای این کارها نیست. آقای رحمان داوودی جاش در تیم خالیه...
  • ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
    0 0
    عبادي پور وامثال آن درتيم ملي سرمايه واقعي واليبال هستند.
  • امیر ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
    0 0
    معلوم نیست چرا از وقتی در روسیه بازی می کنه بد اخلاق شده این معروف
  • آیتکین ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
    0 0
    میشه شما انقد اظهار فضل نکنی؟نمیدونستیم شما انقد کارشناس تشریف دارید.همشهری بازی چیه؟کی معروف همه پاس هارو به عبادی پور میده؟خوبه غلامی و موسوی رو نمیبینی؟بیچاره سعید معروف
  • ۰۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
    0 0
    دلمون به والیبال خوش بود این هم داره بدتر از فوتبال می شه اقایون مسئول اگر ضعف های مدیریتی که توی فوتبال وجود داره را که داره خودش را توی والیبال هم نشون می ده پوشش ندهند باید فاتحه والیبال را بخوانید
  • سیما ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
    0 0
    هنوزم هیچ اتفاقی نیوفتاده من که بهشون اعتماد کامل دارم و میدونم که تو بازی های شهریور بهتر بازی میکنن.
  • امید ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
    0 0
    کی خداحافظی میکنی بزار بازیکنان جوان بیاید
  • ۰۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
    0 0
    والیبالیستهای ما مخصوصا اقای معروف انقدرباید ظرفیت بالایی داشته باشندکه باهر انتقادی خشمگین نشده بلکه ازآنها درجهت مثبت ورفع نواقص تیم استفاده کنند اینکه بین شمابازیکنان اختلاف هست درزمین بازی هم کاملا مشهوداست لذا جای اخلاق خشتون رابابداخلاقی عوض نکنید موفق وپیروزباشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس