کد خبر 459055
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸

سنگربان 26 ساله آژاکس لوئیس فان خال را ناامید و تاکید کرد که می‌خواهد در آژاکس باقی بماند.

به گزارش مشرق، یورو اسپورت نوشت: هر چند منچستر یونایتد در فصل جابه جایی تابستانی با سرخیو رومرو آرژانتینی قرارداد امضا کرد اما لوئیس فان خال علاقه زیادی به سیلسن سنگربان آژاکس داشت و می‌خواست در تابستان سال جاری او را جذب کند تا بعد از جدایی احتمالی داوید دخیا مشکلی در خط دروازه نداشته باشد.‌ البته این دروازبان 22 ساله پیشنهاد شیاطین سرخ را رد و تاکید کرد که در فصل جاری نیز در آژاکس می‌ماند.

سیلست در گفتگویی که با NOS داشت، این گونه به علاقه شیاطین سرخ به جذب او واکنش نشان داد: بله! به خوبی می‌دانم که باشگاه منچستر یونایتد دوست دارد من را به خدمت گیرد اما چنین علاقه‌ای برای من در شرایط کنونی هیچ معنایی ندارد چرا که دوست ندارم الان فوتبال هلند را ترک کنم.

او درباره این سوال که آیا به او پیشنهادی هم داده شده است، گفت: هیچ کس با مدیر برنامه‌های من صحبت نکرده است اما از نظر من همه چیز نهایی شده است چرا که دوست دارم در آژاکس باقی بمانم و به هیچ تیم دیگری فکر نکنم.

منچستر یونایتد در حالی به دنبال جذب یک دروازبان خوب است که داوید دخیا را هنوز در اختیار دارد. دخیا اسپانیایی یکی از بهترین و آماده‌ترین دروازبان‌های حال حاضر فوتبال جهان است اما علاقه او به جدایی از منچستر یونایتد و پیوستن به رئال مادرید، لوئیس فان خال را عصبانی کرده و باعث شده است تا این مربی هلندی اجازه تمرین را به دخیا در تیم نخست ندهد.

به احتمال خیلی زیاد در روزهای باقی‌ مانده از فصل جابه‌جایی تابستانی دخیا به فوتبال اسپانیا برخواهد گشت تا پیراهن رئال را بر تن کند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس