کد خبر 458560
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت: اتفاقاً به نظر من خوب شد که تیم ایران باخت چون الان بازیکنان طعم تلخ شکست را چشیدند و در باد غرور کاذب به جام جهانی نمی‌روند.

به گزارش مشرق، مصطفی کارخانه در مورد 3 شکست متوالی ایران در تورنمنت واگنر لهستان اظهار داشت: به نظر من نباید مسابقات دوستانه را ملاک قضاوت در مورد تیم ملی قرار داد و باید بیشتر به چشم فرصت به این دیدارها نگاه کرد چون ممکن است کواچ از بازیکنان ذخیره خود در این بازی‌ها استفاده کرده باشد.

سرمربی پیشین تیم ملی ایران ادامه داد: 3 شکست مقابل حریفان در جام واگنر نشان می‌دهد که حریفان با تمام قدرت مقابل ما به میدان می‌آیند و تیم ایران را به عنوان یک قدرت جهانی قبول دارند. آنها می‌دانند که اگر تیم ایران را دست کم بگیرند به مشکل بر می‌خورند.

کارخانه تصریح کرد: این 3 شکست همچنین زنگ خطر را برای والیبال ما به صدا در آورد که باید حواس‌مان به همه تیم‌ها حتی ژاپن باشد چون همه آنها می‌توانند خطرناک باشند. تیم ملی باید عیب‌های خود را برطرف کند تا در جام جهانی و مقابل حریفان سرسختش، نتیجه لازم را بگیرد.

کارخانه گفت: اتفاقاً به نظر من خوب شد که تیم ایران باخت چون الان بازیکنان طعم تلخ شکست را چشیدند و در باد غرور کاذب به جام جهانی نمی‌خوابند. باخت همیشه تلخ است ولی این شکست باید باعث هوشیاری ما شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس