کد خبر 458513
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳

نماینده اراک در مجلس با بیان اینکه متأسفانه رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست وقت خود را صرف مسائل سیاسی می‌کند، گفت: ابتکار در سفر به اراک از هیچ یک از مناطق مهم استان مرکزی بازدید نکرد.

به گزارش مشرق، محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه) پارلمان در اخطاری با استناد به اصل 50 قانون اساسی اظهار داشت: متأسفانه خانم ابتکار، وقت خود را صرف مسائل سیاسی می‌کند در حالی که طاعون حیوانات در حال از بین بردن حیوانات در حیات وحش اراک شده است.

وی افزود: طی 2 ماه گذشته 450 رأس حیوان شامل بز کوهی و کل در حال از بین رفتن است اما ریاست سازمان محیط زیست به آن توجهی نمی‌کند، همچنین تالابی در اراک در معرض نابودی است که وضعیت آن وخیم‌تر از دریاچه ارومیه خواهد شد، چنانچه آلودگی هوای کنونی اراک نیز به همان علت است.

آصفری همچنین با اشاره به سفر اخیر ابتکار به حوزه انتخابیه وی تصریح کرد: ریاست سازمان محیط زیست از هیچ یک از مناطق مهم اراک بازدید نکرد در حالی که حدود 3.5 سال است در خصوص وضعیت محیط زیست اراک تذکر داده‌ایم که نه در این دولت و نه در دولت قبل به آن توجهی نشد.

در ادامه ابوترابی‌فرد در پاسخ به تذکر آصفری یادآور شد: بنده از رئیس سازمان محیط زیست می‌خواهم هر چه سریعتر برای رفع بیماری حیوانات (طاعون حیوانات) توجهی ویژه لحاظ کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس