کد خبر 453783
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی صفحه اینستاگرام خود را با مطلبی درمورد جنگ 33 روزه حزب الله لبنان، بروز کرد.

گروه فضای مجازی مشرق- حمید رسایی با انتشار تصویر زیر در پست اخیر اینستاگرامش نوشت: دیروز مصادف بود با سالروز پیروزی حزب الله لبنان بر رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه.
لبنان کشوری است با حدود چهار و نیم میلیون جمعیت. حدود 60 درصد آنها مسلمانند که نیمی از آنها شیعه هستند و حزب الله مجموعه ای کوچک از جمعیت شیعیان لبنان است. این جمعیت اندک اما رشد یافته در مکتب حضرت روح الله در سال 2006 میلادی، بعد از تجاوز رژیم صهیونیستی، توانست پس از 33 روز مقاومت و ابتکار عمل، رژیم صهیونیستی را به عقب نشینی از جنوب لبنان و درخواست آتش بس وادارد.

این در حالی است که 40 سال قبل از آن، در درگیری رژیم صهیونیستی با کشورهای عربی (1967 م) با جمعیتی حدود 310 میلیون نفر و لشکرهای مجهز به پیشرفته ترین ادوات جنگی، لشکر اعراب فقط 6 روز در مقابل رژیم صهیونیستی جنگیدند و در نهایت مجبور به اعلام آتش بس و پذیرش شکست شدند!

پیروزی حزب الله در جنگ 33 روزه، آغاز فروپاشی هیمنه رژیم صهیونیستی بود. سال 85 چند روز بعد از پایان این جنگ، فرصت سفر به لبنان برایم فراهم شد. در نقطه جنوبی لبنان بعد از اينکه به همراه دوستان ایرانی _ لبنانی از منطقه ای که 54 تانک مرکاوای رژیم صهیونیستی به دست نیروهای مقاومت نابود شده بود، بازدید کردیم، رسیدیم به نقطه ای که نزدیکترین سنگر سربازان رژیم صهیونیستی در برابر ما بود. پرتاب نمادین چند سنگ و شعار الموت لاسراییل، کمترین کاری بود که می توانستیم برای اعلام بغض و کینه نسبت به این رژیم جعلی انجام دهیم.

و امروز در سالگرد آن پيروزي شیرین جبهه مقاومت، با صدای بلند در تأسی به رهبرمان اعلام می کنیم که ما عاشق مبارزه با رژیم صهیونیستی هستیم و چه توافق بشود، چه نشود، امنیت این رژیم جعلی، روز به روز متزلزل تر خواهد شد.

برای خودم و هرکس که عاشق عاقبتی حسيني است، جهاد در راه خدا و بهترین مرگ یعنی شهادت در جبهه های جنگ برای نابودی رژیم صهیونیستی را آرزو می کنم. اللهم الرزقنا

پست اینستاگرامی رسایی درمورد جنگ 33روزه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس