کد خبر 458509
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹

رضایی مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: تا زمانی که به صورت زنده در برنامه 90 حضور نیابم، در خصوص قرارداد فیروزی با این برنامه صحبت نمی‌کنم.

به گزارش مشرق، بیت اله رضایی مدیرعامل باشگاه سایپا تهران در خصوص مشخص شدن قرارداد سروش فیروزی بیان کرد: در جلسه هیئت مدیره در این باره تصمیم گیری شد و مسائل مربوط به قرارداد این بازیکن روشن گردید، به عقیده من اضافه صحبت کردن در خصوص بستن قرارداد با سروش فیروزی لزومی ندارد.
 
وی در خصوص عدم پاسخگویی به برنامه 90 درباره این قرارداد گفت: بارها گفته ام و باز هم تاکید می کنم نمی‌توان به صورت تلفنی در خصوص قرارداد فیروزی شفاف سازی کرد متاسفانه عادل فردوسی پور نمی‌خواهد من را به برنامه دعوت کند، اگر شرایطی فراهم شود که من در برنامه 90 حضور یابم، با ارائه تمام مدارک موجود به شک و شبه‌ها پاسخ خواهم داد.
 
وی ادامه داد: قرارداد سروش فیروزی مشکل خاصی ندارد و نباید با پرداختن به چنین مسائلی سایپا را وارد حاشیه کرد.
 
مدیرعامل باشگاه سایپا درباره وضعیت این تیم بیان کرد:سایپا در شرایط خوبی به سر می برد، امیدوارم با پیروزی مقابل سپاهان با برد به تعطیلات لیگ برتر رفته و پس از آن نیز روند خوب تیم ادامه یابد.
 
رضایی درباره دلیل عدم برگزاری اردوی خارج از تهران سایپا در تعطیلات لیگ بیان کرد: باشگاه سایپا مشکل مالی ندارد، نمی‌دانم شایعه کمبود منابع مالی تیم ما از کجا نشات گرفته است، 20 روز زمان مناسبی برای برگزاری اردو خارج از شهر تهران نیست در ضمن سایپا 19 شهریور باید در بازی های جام حذفی به میدان رود.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس