عناصر گروه تروریستی تکفیری داعش صبح امروز یک جوان لیبیایی را به جرم همکاری با گروه "فجر لیبی" اعدام و به صلیب کشیدند.

گروه بین الملل مشرق- به گزارش رسانه های لیبی، عناصر گروه تروریستی تکفیری داعش صبح امروز یک جوان لیبیایی به نام "احمد عبدالسلام" را به جرم همکاری با گروه "فجر لیبی" در شهر طرابلس اعدام و به صلیب کشیدند. بنابر تصاویر منتشره، اتهام این فرد جاسوسی از مقرهای نظامی گروه تروریستی تکفیری داعش برای گروه فجر لیبی عنوان شده است. 

اعدام جوان لیبیایی توسط داعش+تصاویر

عناصر داعش این شهروند 29 ساله لیبیایی را ابتدا به صلیب کشیده و پس از آن با شلیک یک گلوله به سر اعدام کرده اند. گفتنی است با گذشت دو سال از سقوط نظام دیکتاتوری حاکم بر کشور لیبی، شهرهای مختلف این کشور به صحنه تاخت و تاز گروههای تروریستی همچون القاعده، داعش و ... تبدیل شده است.

اعدام جوان لیبیایی توسط داعش+تصاویر

در درگیری میان این گروهها هزاران نفر کشته و زیرساختهای عمرانی، نظامی و اجتماعی این کشور نابود شده است. در این میان اروپا و آمریکا با کمک به استقرار یک دولت ضعیف بر بخشهایی از لیبی، در حال تاراح منابع نفتی، گازی و معدنی این کشور می باشند. ترکیه، عربستان و قطر سه کشور حامی گروههای تروریستی فعال در لیبی هستند و بطور روزانه چندین کشتی حامل سلاح و مهمات از این کشورها برای گروههای تروریستی داعش و القاعده و ... ارسال می گردد.

اعدام جوان لیبیایی توسط داعش+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
    0 0
    نعم نعم ... لکن لا لا
  • ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
    0 0
    جون دوباره بگو
  • غلام شیش لول بند ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
    0 0
    ماذا فازا؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس