کد خبر 458342
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶

زیارت خاصه امام رضا(ع) همزمان با شب ولادت امام رضا(ع)، ساعت ۲۱ به صورت زنده از تمام شبکه های سیما پخش می شود.

 به گزارش مشرق، بکایی، دبیر شورای معارف صدا و سیما از پخش زنده و همزمان زیارت خاصه امام رضا(ع) ساعت ۲۱ در شب ولادت امام رضا(ع) خبر داد و گفت: برنامه های سیمای جمهوری اسلامی در ارتباط با دهه کرامت، منطبق با تقویم برنامه ریزی شده است. در سه روز اول دهه کرامت در رابطه با ولادت حضرت معصومه (س)، چهارم و پنجم دی القعده در ارتباط با روز بقاع متبرکه برنامه هایی از سیمای جمهوری اسلامی پخش شد و شبکه های سیما به معرفی امامزادگانی که منتسب به موسی بن جعفر(ع) و برادر امام رضا (ع) هستند، پرداختند و پیرامون روز بزرگداشت حضرت احمد بن موسی (ع)  هم برنامه پخش شد.

وی بیان کرد: از روز هفتم ذی القعده شبکه های سیما، در فواصل مختلف ارتباط مستقیم با حرم امام رضا (ع) برقرار کردند و همه شبکه ها متناسب با ماموریت ها برنامه هایی در این زمینه داشته اند.

وی تصریح کرد: در شب میلاد امام رضا (ع) راس ساعت ۹ همه شبکه های سیما صلوات خاصه امام رضا (ع) را به صورت زنده از حرم امام رضا(ع) پخش می کنند و مردم می توانند رو به حرم امام رضا (ع) از کنار گیرنده های تلویزیون زیارت امام رضا (ع) را قرائت کنند تا در ثواب آن سهیم باشند.

دبیر شورای معارف صدا و سیما برنامه های یاد خدا، باران و آفتاب شرقی را از جمله برنامه های سیمای جمهوری اسلامی نام برد که به مناسبت دهه کرامت برنامه های ویژه این ایام را در دستور کار داشتند و ادامه داد: ویژه برنامه «امام مهربانی» همزمان با شب ولادت امام رضا(ع) از شبکه قرآن سیما پخش می شود که با بررسی زندگانی امام رضا (ع) از ولادت تا شهادت با حضور کارشناسان برجسته مذهبی به صورت زنده و مستقیم از مشهد مقدس به روی آنتن این شبکه می رود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
    0 0
    سلام بر علي ابن موسي رضا (ع) وهمه ائمه اطهار (ع)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس