کد خبر 458336
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از برگزاری دومین نمایشگاه نوشت‌افزار، محصولات فرهنگی و پوشاک (بازباران) خبر داد و گفت: این نمایشگاه از پنجم تا پانزدهم شهریور در برج میلاد، بوستان ولایت و میدان امام حسین(ع) به مدت ۱۰ روز برپا می‌شود.

به گزارش مشرق، مجتبی عبداللهی با اشاره به برگزاری نمایشگاه باز باران، اظهار داشت: دومین نمایشگاه نوشت افزار محصولات فرهنگی و پوشاک تهران با عنوان باز باران از پنجم تا پانزدهم شهریور امسال درسه نقطه پایتخت به مدت 10 روز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برج میلاد، بوستان ولایت و میدان امام حسین - پیاده‌راه 17 شهریور نقاط تعیین شده برای برگزاری این نمایشگاه هستند، ادامه داد: تدابیر لازم برای جانمایی و اختصاص پارکینگ‌ها اتوبوس و ون برای تردد شهروندن فراهم شده است. ضمن اینکه در نمایشگاه‌های برج میلاد و بوستان ولایت نیز پارکینگ به اندازه کافی وجود دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران تصریح کرد: برای میدان امام حسین نیز دو پارکینگ در دو قسمت خیابان دماوند به منظور رفاه حال شهروندان و تسهیل در حمل ونقل آنها تامین شده تا بتوانند بعد از ورود به پارکینگ با ون‌هایی که در پارکینگ مستقر شده به محل نمایشگاه انتقال یابند.

عبداللهی خاطرنشان کرد: توسعه و ترویج فرهنگ استفاده از محصولات فرهنگی، نوشت‌افزار و پوشاک منطبق با الگوی فرهنگ‌های اسلامی ــ ایرانی در جامعه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری به ویژه دانش‌آموزان از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی تصریح کرد: حمایت از تولیدکنندگان نوشت‌افزار، ملزومات مدرسه و پوشاک، نهادینه کردن یک حرکت بزرگ فرهنگی، اقتصادی در کشور به گونه‌ای که در بسیاری از استان‌ها و شهرهای بزرگ قابلیت اجرا و تداوم داشته باشد از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

عبداللهی  با بیان اینکه مجموعا 11 سازمان و معاونت در این نمایشگاه فعالیت می‌کنند گفت: استفاده از کاراکترهای ایرانی اسلامی و تولید انیمیشن و کاراکترسازی برای محصولات فرهنگی، طراحی و اجرای غرفه‌بندی، طراحی آرم و انجام تبلیغات محیطی، ارائه بن محصولات خرید فرهنگی به کارکنان شهرداری، دانش‌آموزان و دانشجوان و اقشار محروم به مبلغ یک میلیارد تومان از اقدامات صورت گرفته در حوزه تولید محتوای این نمایشگاه است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران تصریح کرد: در سال گذشته نمایشگاه بازداران در ده نقطه و جمعا به مساحت 4 هزار متر مربع برگزار شد که به غیر از دو نقطه برج میلاد و بوستان گفت‌وگو باقی مکان‌ها شرایط خوبی به لحاظ امکانات رفاهی نداشتند وصرفا به صورت سازه و چادر و با مساحت‌های بسیار پایین برپا شده بودند این در حالی است که نمایشگاه امسال در سه نقطه به مساحت 7400 متر مربع برپا می‌شود.

عبداللهی گفت: در نمایشگاه سال گذشته 3500 قلم کالا عرضه شد در حالی که امسال 5 هزار قلم کالا به شهروندان عرضه می‌شود که در مقایسه با سال گذشته رشد خوبی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این نمایشگاه همه اقلام ارائه شده توسط شرکت شهروند از تخفیف 20 الی 40 درصدی برخوردار است که شامل غرفه‌های پوشاک لوازم تحریر و... می‌شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس