کد خبر 458134
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۳

سرمربی تیم والیبال زیر ۲۳ سال ایران گفت: در ابتدا به تیم خودم تبریک می‌گویم و سپس به تیم امارات.

به گزارش مشرق، پیمان اکبری پس از نخستین پیروزی شاگردانش در مسابقات والیبال قهرمانی زیر 23 سال جهان برابر تیم امارات گفت: در ابتدا به تیم خودم تبریک می‌گویم و سپس به تیم امارات. بازیکنان امارات در این مسابقه تلاش و روحیه جنگنده خوبی داشتند.

وی با بیان اینکه امارات در امتیازات زیادی عقب می‌افتادند اما باز تمام تلاششان خود را میکردند، تصریح کرد: آنها دست از تلاش نمی‌کشیدند. فکر می‌کنم امارات به درستی استارت والیبالش را زده است و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم.

اکبری تاکید کرد: پیروزی در این دیدار برای ایران بسیار حائز اهمیت بود که به آن رسیدیم. باید مسابقه امشب را فراموش کنیم و تمام تمرکزمان را بر روی مسابقه با کره جنوبی بگذاریم.

سرمربی تیم والیبال زیر 23 سال ایران عملکرد موفقیت آمیز تیمش را در این مسابقه کاملا طبیعی دانست و عنوان کرد: حدودا 4 الی 5 ماه است که تمرینات این تیم آغاز شده است. ما پیش از این مسابقات در قهرمانی آسیا حضور داشتیم و آن رقابت‌ها هم محک و تمرین خوبی برای تیم زیر 23 سال بود.

تیم والیبال زیر 23 سال ایران در نخستین دیدار از دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جهان موفق به شکست 3 بر صفر امارات شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس