کد خبر 457769
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵

حملات ارتش ترکیه علیه مواضع «پ‌‌ک‌ک» در داخل و خارج از این کشور، به کشته شدن 814 نفر از آنها منجر شد و در مقابل 57 نیروی امنیتی ترکیه نیز جان خود را از دست دادند.

به گزارش مشرق، خبرگزاری آناتولی با تهیه گزارشی آماری، نوشت که از 22 جولای تاکنون، در حملات ارتش علیه عناصر حزب کارگران کردستان (پ‌ک‌ک)، دست‌کم 814 عضو این گروه در داخل و خارج از کشور ترکیه، کشته شدند.

در مقابل در حملات پ‌ک‌ک، طی 48 روز گذشته، 57 نفر از ارتش و نیروهای‌ امنیتی و «الدرک» در ترکیه، کشته شدند.

بر اساس اطلاعات به دست آمده، شمار کشته‌ها غیرنظامیان به 15 نفر می‌رسد که یکی از آنها ایرانی بود و 201 نفر نیز زخمی شدند که 3 تن از آنها ایرانی بودند.

بر اساس این گزارش، در عملیات‌های ارتش ترکیه در داخل و خارج این کشور، علاوه بر کشته شدن 814 عضو پ‌ک‌‌ک، 450 نفر در خارج ترکیه  و بین 250 تا 300 نفر در داخل این کشور زخمی شدند.

بخش‌های امنیتی ترکیه، همچنین، در استانهای مختلف 2 هزار و 104 نفر را به اتهام عضویت در داعش، پ‌ک‌ک یا حزب آزادی‌بخش خلق انقلابی، دستگیر کردند که برای 513 نفر از آنها حکم قضایی بازداشت صادر شده بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
    0 1
    این آناتولی معلومه که تعداد کشته های پ ک ک رو زیاد و تعداد کشته های نیروهای امنیتی ترکیه رو پایین میگه. این آمارها رو باید از رسانه هایی که در جنگ بیطرفن مثل رسانه های خارج ترکیه گرفت. ضمنا 800 نفر آمار خیلی بالاییه که در حملات هوایی رسیدن به چنین عددی بدون درگیر شدن در جنگ زمینی غیرممکنه. اگر اینطوری باشه داعش الان باید حدود 50 هزار نفری تلفات داده باشه! چون یک ساله دارن حمله هوایی بهش میکنن. هم از طرف عراق، هم سوریه و هم غربیها.
  • ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
    0 1
    ...اللهم اشغل الظالمین بالظالمین
  • آزاد ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    0 1
    جالب آمار رسمی دولت ترکیه اعلام میشه باید از خبر گزاری های مستقل آمار اعلام بشه مشرق نیوز لطفا صادقانه برخورد کنید
  • امیر ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 1
    در کردستان ترکیه یک تراژدی انسانی درحال رخ دادن است
  • اهل لر ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
    0 1
    باید از کردا حمایت بشه
  • ازادیخواه ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    1 1
    لطفا از منابع مستقل و بدون طرف امار رو اعلام کنین در ضمن اردوغان بدونه ظالما نمیتونن با سیاه نمایی به پیروزی برسن و صدای عدالت خواهی رو خفه کنن اگه پ ک ک تروریست باشه نیروهای فاشیست اردوغان خدای تروریست بودنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس