کد خبر 457635
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری سرپرستان دانشگاههای هنر شیراز ،گنبدکاووس و فناوریهای نوین آمل را که ریاست آنها مورد تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار گرفته، به مدت چهارسال به عنوان رئیس دانشگاه منصوب کرد.

 به گزارش مشرق، دکتر محمد فرهادی در احکام جداگانه ای دکترعلیرضا عسگری، دکتر حسین گلچینی و دکتر اکبر حاجی زاده مقدم را به مدت چهار سال به ریاست دانشگاههای هنر شیراز ،گنبدگاووس و فناوریهای نوین آمل منصوب کرد.

در متن حکم وزیر علوم خطاب به روسای دانشگاهها آمده است: انتظار دارد که بر اساس اهداف، سیاست ها و برنامه های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و بهره مندی از تجربه های مفید استادان، محققان و کارشناسان محترم و جلب مشارکت دانشگاهیان و دانشجویان عزیز و همفکری با سایر مسئولان ، گام های موثری در جهت اعتلای نظام آموزش عالی کشور و نقش آفرینی آن در اقتصاد دانش بنیان و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی بردارید.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، دکتر فرهادی در این حکم تاکید کرده است: ضروری است در حفظ بیت المال و اعمال سیاست های موثر به منظور صرفه جویی در هزینه ها، پرهیز از تجمل گرایی، تقویت نظم و انظباط و قانونمندی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه با اتکال به خدای تعالی بکوشید.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
    0 0
    حالا اینها واقعا مورد تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار گرفته ند یا خروچی کمیته غیر قانونی هستند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس