کد خبر 457468
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴

هفته سوم لیگ برتر انگلیس با اولین پیروزی فصل چلسی و گلزنی پدرو در نخستین حضورش با پیراهن آبی‌های لندن همراه شد.

به گزارش مشرق، هفته سوم لیگ برتر انگلیس عصر امروز (یکشنبه) با برگزاری یک دیدار دنبال شد که در آن چلسی، مدافع عنوان قهرمانی در خانه وست‌برومویچ با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید.

در این بازی پرحاشیه که در آن جیمز موریسون، در دقیقه 14 یک پنالتی میزبان را به هدر داد و جان‌تری، کاپیتان چلسی نیز در دقیقه 55 اخراج شد، پدرو رودریگس مهاجم اسپانیایی تازه وارد آبی‌پوشان لندن در اولین بازی خود برای این تیم در دقیقه 20 گلزنی کرد تا شروعی رؤیایی را به همراه قهرمانی فصل گذشته لیگ برتر تجربه کند.

10 دقیقه پس از پدرو، هموطن او دیه‌گو کاستا روی پاس گل خود پدرو دومین گل را برای چلسی به ثمر رساند هرچند در دقیقه 36 جیمز موریسون، همان کسی که پنالتی وست‌برومویچ را به هدر داد، یکی از گل‌های خورده را برای این تیم جبران کرد.

اختلاف چلسی با میزبانش در دقیقه 43 دوباره به دو گل رسید و آن زمانی بود که سزار آسپیلیکوئتا سومین گل آبی‌پوشان لندن را به ثمر رساند. موریسون در دقیقه 59 با زدن گل دوم خود، دوباره اختلاف دو تیم را به حداقل رساند اما این گل برای فرار میزبان از شکست کافی نبود و به این ترتیب اولین برد تیم آقای خاص پس از تساوی خانگی‌اش برابر سوانزی و شکست خارج از خانه برابر منچسترسیتی به ثبت رسید. چلسی با این پیروزی چهار امتیازی شد به رده نهم جدول لیگ برتر صعود کرد.

هفته سوم لیگ‌برتر انگلیس امشب با برگزاری دو دیدار همزمان دنبال می‌شود که در مهمترین آنها اورتون میزبان منچسترسیتی است و در بازی دیگر واتفورد از ساوتهمپتون تحت هدایت رونالد کومان پذیرایی می‌کند.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، تیم‌های لسترسیتی و منچستریونایتد هر دو با هفت امتیاز و برحسب تفاضل گل به ترتیب اول و دوم هستند و منچسترسیتی 6 امتیازی سوم است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس