کد خبر 458076
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵

پدرو بعد از درخشش در اولین حضورش در استمفوردبریج گفتگوی صمیمی با رسانه‌ها داشت.

به گزارش مشرق، پدرو رودریگز که از بارسا به چلسی منتقل شد در مورد جدایی از جمع کاتالان‌ها گفت: علاقه چندانی برای ترک نیوکمپ نداشتم اما پیشنهاد چلسی یک فرصت مناسب بود و نتوانستم به راحتی از کنارش بگذرم.

مهاجم کناری جدید پسران آبی که در اولین حضور خود در ترکیب چلسی مقابل وست‌برمویچ با گلزنی و ارسال یک پاس گل ستاره میدان بود افزود: بازی برای بارسا بزرگ‌ترین آرزوی من بود و این رویا تحقق پیدا کرد.اینجا جا دارد از تمام کسانی که به من کمک کردن تا به پیراهن بارسا برسم تشکر کنم.

وی ادامه داد: هیچگاه از رقابت هراس نداشتم اما کار در بارسا بسیار سخت و تنگاتنگ شده بود به همین خاطر تصمیم گرفتم از بین پیشنهادات یکی را انتخاب کنم وقتی درخواست چلسی را دیدم درنگ نکردم البته از اینکه از جمع‌ کاتالان‌ها جدا شدم ناراحت و دلگیر هستم ولی حضور در لندن و چلسی برای من فرصت طلایی به حساب می‌آمد.

 

پدرو با بیان اینکه به خاطره پول از بارسا جدا نشده ادامه داد: چون به پیراهن بارسا عادت کردم برای اولین بار وقتی پیراهن چلسی را به تن کردم حس غریب و عجیبی داشتم.به خاطر پول به اینجا نیامدم و بیشتر هدفم حضور در ترکیب ثابت و بازی مستمر بود.

زننده گل برتری بارسا در سوپر کاپ اروپا افزود: تصمیم جدایی از بارسا را به سختی گرفتم.شاید حضورم در چلسی یک ریسک بزرگ بود. مربیانم از من خواستند که بمانم و اینجا جا دارد از تمام آنها که برای من زحمت کشیدند تشکر کنم و مطمئنم روزی به نیوکمپ باز خواهم گشت اما نه به عنوان حریف.چون دوست ندارم هیچگاه مقابل باشگاه سابقم توپ بزنم.

وی در پایان گفت: قبل از حضور در لندن به طور مستقیم با با خوزه مورینیو صحبت کردم و مرد پرتغالی صحبت‌های متقاعد کننده‌ای داشت و همین موضوع باعث شد تا راحت‌تر تصمیم بگیرم.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس