کد خبر 457388
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸

عضو تیم مذاکره کننده در آستانه زمان راي گيري پيش نويس تفاهم هسته اي در كنگره، درباره مهمترين ابزار صهيونيستها برای همراه کردن کنگره با خود متنی را در اینستاگرام خود منتشر کرد.

گروه فضای مجازی مشرق- حمید بعیدی نژاد در پست اخیر اینستاگرامش نوشت: با نزديك شدن زمان راي گيري پيش نويس تفاهم هسته اي در كنگره، فعاليتهاي سياسي متمركزي در آمريكا از سوي مخالفين توافق، از طريق تلاش بر روي راي نمايندگان مجلس و سناي آمريكا آغاز شده است. در اين ميان حتي در برخي رسانه ها مستنداتي از تصميم برخي كشورهاي منطقه براي پرداخت هزينه هاي آگهي هاي تبليغاتي در سطح ایستگاه های تلویزیونی ايالتهاي مختلف منتشر شده است. اين روزها سراسر آمريكا با سیلی از آگهی های تبلیغاتی شش میلیون دلاری از سوي یک گروه موسوم به «ابتکار امنیت آمریکا» مواجه شده است که در آن شهروندان راتشویق می کند تا از سناتورهای آمریکایی بخواهند با توافق هسته ای ایران مخالفت کنند.

بر اساس اخباري كه رسانه هاي آمريكايي منتشر كرده اند، تبليغات تلويزيوني عمدتا بر ايالتهايي متمركز شده اند كه نمايندگان و سناتورهاي آن ايالتها در خصوص تفاهم هسته اي هنوز موضع قطعي اتخاذ نكرده اند و مردد هستند. از جمله، قراردادهايي براي ٤٥ آگهي تلويزيوني در ايالت كلرادو، ٢١ آگهي تلويزيوني هر يك جداگانه براي ايالتهاي ميشيگان و مريلند و ١٨ آگهي تلويزيوني براي ايالت پنسيلوانيا كه نمايندگان دمكرات آنها جزو افراد مردد هستند، منعقد شده اند. هدف اين برنامه ها تهييج افكار عمومي با هدف اعمال فشار مضاعف راي دهندگان بر نمايندگان ايالتها جهت مخالفت با تفاهم هسته اي ميباشد.

در اين ميان برخي شخصيتهاي نزديك به لابيهاي صهيونيستي در آمريكا اعلام كرده اند كه نتانياهو براي تمركز هرچه بيشتر تلاشهاي لابيهاي صهيونيستي بر روي نمايندگان مجلس و سناي آمريكا، به تمامي مقامات رسمي دولتي نظامي و غير نظامي اسرائيل دستور داده است كه بايد از ابراز هر گونه صحبت يا موضعي كه دربر دارنده بار مثبت و ايجابي نسبت به نتايج مذاكرات هسته اي بين ايران و كشورهاي ١+٥ باشد خودداري نمايند. بر همين اساس از لابيهاي اسرائيلي خواسته شده است كه در مركزيت جريان سياسي خود و براي تاثيرگذاري هر چه بيشتر بر نمايندگان كنگره و سنا، فقط بايد بر بحث فاجعه آميز بودن تفاهم هسته اي براي امنيت منطقه اي و جهاني و ضرورت شكست قطعي تفاهم در كنگره و نه چيزي كمتر متمركز شوند. مهمترين ابزار صهيونيستها آنست كه نمايندگان كنگره و سنا به شدت مورد حمايت مالي و سياسي نهادهاي اسرائيلي و يهودي ميباشند.


مهمترين ابزار صهيونيستها برای همراه کردن کنگره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس