کد خبر 457162
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶

گروهی از رسانه‌های ایتالیایی مدعی شده‌اند که باشگاه میلان در اقدامی غافلگیرکننده، مذاکرات خود را با لیورپول برای برگرداندن بالوتلی به روسونری آغاز کرده است.

به گزارش مشرق، رسانه‌های ایتالیایی روز گذشته (شنبه) خبر شوکه‌کننده‌ای برای هواداران میلان داشتند، خبری که از مذاکره تیمشان با لیورپول برای بازگرداندن ماریو بالوتلی به سن‌سیرو حکایت داشت.

به گزارش نشریه اسکای اسپورت ایتالیا، سینیشا میهایلوویچ، سرمربی میلان از بازگشت سوپرماریو به روسونری استقبال کرده است و حتی در فلورانس - جایی که میلان اولین بازی فصلش را برابر فیورنتینا برگزار می‌کند - با این بازیکن ایتالیایی 24 ساله ملاقاتی داشته است.

گفته می‌شود که میلان قصد دارد، بالوتلی را که از ترکیب اصلی لیورپول تبعید شده است، از مرسی‌سایدی‌ها قرض بگیرد و حتی ممکن است از لیورپول بخواهد که بخشی از حقوق سوپرماریو را بپردازد. میهایلوویچ زمانی که به‌عنوان دستیار روبرتو مانچینی در اینتر کار می‌کرد، بالوتلی را تمرین داده و با او کاملاً آشناست.

میلانی‌ها تابستان سال گذشته بالوتلی را در ازای 16 میلیون پوند به لیورپول فروختند، اما او نتوانست آن‌طور که باید و شاید تأثیری بر عملکرد این تیم بگذارد و در تمام بازی‌های فصل گذشته‌اش تنها چهار گل به ثمر رساند. او نه تنها کمک خاصی به مرسی‌سایدی‌ها نکرد بلکه با جنجال‌هایی که در تمرینات و خارج از میدان به راه می‌انداخت، برندان راجرز، سرمربی تیم را مجاب کرد که او را از فهرست بازیکنان اصلی‌اش کنار بگذارد.

پیش از این تیم‌هایی همچون سامپدوریا، بولونیا، فیورنتینا و حتی لاتزیو (به شرط راهیابی به مرحله گروهی لیگ قهرمانان) برای جذب سوپرماریو ابراز تمایل کرده بودند.

بازگشت بالوتلی به میلان اتفاق دور از ذهنی است به‌خصوص که او با رئیس باشگاه، سیلویو برلوسکنی رابطه چندان خوبی هم ندارد. با این حال به نظر می‌رسد که میلانی‌ها پس از قطع امید از بازگرداندن زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سوئدی پاری‌سن‌ژرمن، بالوتلی را مناسب‌ترین گزینه برای تقویت خط حمله تیمشان می‌دانند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس