کد خبر 457125
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷

سرمربی اتلتیکو مادرید براین باور است که تیمش با وجود دو تیم قدرتمند بارسلونا و رئال مادرید شانسی برای کسب عنوان قهرمانی ندارد.

به گزارش مشرق، پایگاه اطلاع رسانی EFE اسپانیا نوشت: اتلتیکو مادرید فصل جدید رقابت‌های لیگا را خوب شروع کرد و در گام نخست موفق شد در ویسنته کالدرون با یک گل برابر لاس پالاماس به پیروزی برسد و سه امتیاز حساس این دیدار را به دست آورد.

دیگو سیمئونه، سرمربی موفق این تیم اسپانیایی در نشست خبری بعد از بازی گفت: بر این باورم که بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. دیدار نخست همیشه سخت است اما عملکرد خوبی از خود نشان دادیم و شایسته کسب سه امتیاز بودیم. همه بازیکنان اتلتیکو مادرید بازی خوبی را به نمایش گذاشت و از عملکرد آنها رضایت دارم. خوشحالم که توانستیم سه امتیاز این دیدار به دست آوریم و گام نخست را محکم برداریم.

سیمئونه درباره عملکرد جکسون مارتینز، ستاره کلمبیایی جدید تیمش گفت: جکسون در همین دیدار نخست هم نشان داد که چه مهاجم بزرگی است. گرفتن توپ از او بسیار سخت است. این باعث می شود تا دیگر بازیکنان به دنبال دادن توپ به او باشند. مارتینس در زدن توپ‌های آخر دقت لازم را نداشت اما اطمینان دارم که در دیدارهای آینده بهتر خواهد شد.

اتلتیکو مادرید دو فصل پیش توانست با وجود تیم های قدرتمندی چون رئال مادرید و بارسلونا جام قهرمانی را بالای سر ببرد. این تیم اسپانیایی با هدایت دیگو سیمئونه می‌تواند در فصل جدید نیز از شانس‌های کسب عنوان قهرمانی باشد و با تیم های بزرگ رقابت کند. با این حال سرمربی اتلتیکو براین باور است که رئال و بارسلونا حریف تیم او نیستند.

سرمربی اتلتیکو مادرید در ادامه گفت: می‌خواهیم با سویا، والنسیا و ویارئال برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا رقابت کنیم نه رئال مادرید و بارسلونا.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس