کد خبر 456752
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷

در ایام دهه کرامت رضوی پویش مردمی «محبین امام رضا(ع)» آغاز به کار کرد.

 به گزارش مشرق، حجت الاسلام والمسلمین «سید جلال حسینی» با بیان اینکه عشق و محبت به امام رضا(علیه السلام) منحصر به حرم مطهر و مشهد مقدس نیست، اظهار کرد: پویش مردمی «محبین امام رضا(علیه السلام)» این امکان را فراهم می‌کند تا ارادتمندان به ساحت علی بن موسی الرضا(ع) در هر شغل و حرفه ای محبت خود را به امام مهربانی ها نشان دهند.

وی افزود: علاقه مندان برای حضور در این پویش می‌توانند به پورتال فرهنگی تبلیغی حرم امام رضا(علیه السلام) به نشانی(razavi.aqr.ir) مراجعه و در صفحه مجازی پنجره فولاد ثبت نام کنند.

حسینی ابراز کرد: تلاش می‌کنیم تا این شبکه با شعار «خدمت به شما مرز ندارد» در میان محبین امام رضا(علیه السلام) فراگیر شود و تمام فضای کشور و حتی دنیا رنگ و بوی امام رضا(ع) بگیرد.

وی به وجود مجله الکترونیکی پنجره فولاد در این پویش اشاره کرد و گفت: این مجله الکترونیکی این امکان را فراهم می‌کند تا علاقه مندان و ارادتمندان به ساحت علی بن موسی الرضا(علیه السلام) بتوانند در حوزه های مختلفی همچون نویسندگی، شاعری، انتشار محتوا، تولید کالاهای فرهنگی و... با حرم مطهر امام رضا(ع) ارتباط برقرار کنند.

دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی با اشاره به بخش های دیگر مجله الکترونیکی «پنجره فولاد» عنوان کرد: پرونده «ستارگان هدایت» در این مجله الکترونیکی به زندگینامه 11 نفر از مشاهیر مدفون در حرم و اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی پرداخته است و «مجله محض الاسلام» سیره سیاسی حضرت علی بن موسی الرضا(علیه السلام) را مورد بررسی قرار می دهد.

حسینی ادامه داد: «پرونده قرآنی انوار رحمت»، «پرونده دخترانه»، «مجموعه پوستر آیین زندگی»، «مجموعه پوستر نشانی بهشت»، «مجموعه داستان تصویری 8 حکایت»، «مجموعه تصویری ماجراهای خانه ما با موضوع سبک زندگی»، «مجله صوتی روایت هشت»، «گزیده اشعار رضوی با عنوان کوچه های خراسان»، «مجموعه پوستر بوی بهشت با موضع احادیث رضوی» و «مجموعه پوستر خط خورشید» از دیگر محتواهای این مجله الکترونیکی را تشکیل می‌دهد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس