کد خبر 456649
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱

سرمربی فرانسوی توپچی‌های لندن به طور غیرمستقیم اشاره کرد که شاید دیگر بازیکنی را در این فصل نقل‌وانتقالات تابستانی به خدمت نگیرد.

به گزارش مشرق، در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی امسال شایعه پیوستن کریم بنزما به آرسنال مطرح و گفته شد اگر این انتقال عملی شود رقم آن 45 میلیون پوند خواهد بود، اما سرمربی فرانسوی توپچی‌های لندن می‌گوید که به دنبال جذب بازیکنان جدید نخواهد بود، به خصوص اینکه گزینه‌های در دسترس نتوانند به ارتقای سطح کیفی تیم وی کمک کنند.

آرسن ونگر در این باره به خبرنگاران گفت: تعداد مهاجمان در بازار نقل‌وانتقالات زیاد نیستند و بین قدرت مالی و در دسترس بودن بازیکنان سطح بالا تفاوت وجود دارد. وقتی بازیکنان آزاد نباشند، نمی‌توانید خرید کنید چون باشگاهی که با بازیکن قرارداد دارد، تصمیم‌گیرنده نهایی است. در فوتبال امروز اروپا شاید 15 باشگاه باشند که قدرت مالی خیلی خوبی دارند و اصلاً نیازی به پول ندارند.

وی افزود: این فصل نقل‌وانتقالات هم برای من ناامیدکننده بود، چون همیشه روی پیشرفت تیم و بازیکنانی که در اختیار داریم، تمرکز کرده‌ام. من مخالف خرید بازیکن نیستم به خصوص اینکه نیاز به اضافه کردن بازیکنی به ترکیب تیم داشته باشیم. اگر قرار باشد بازیکنانی در سطح بازیکنانی که داریم، بخریم من آماده این کار نیستم. ما در تمامی پست‌ها بازیکنان قدرتمندی داریم.

آرسنال در حساس‌ترین بازی هفته سوم لیگ برتر انگلیس ساعت 23:30 دوشنبه در ورزشگاه امارات پذیرای لیورپول است. توپچی‌های لندن پیش از این بازی یک شکست خانگی مقابل وستهام و یک پیروزی در خانه کریستال‌پالاس تجربه کرده‌اند، این در حالی است که سرخپوشان مرسی‌ساید هر دو بازی قبلی خود را با پیروزی پشت‌سر گذاشته‌اند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس