کد خبر 456315
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۵

منابع یمنی از ادامه تجاوزات هوایی عربستان به مناطق مختلف یمن و موفقیت نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در منهدم کردن شش خودرو نظامیان اماراتی یکی از کشورهای متجاوز خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از المسیره،نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، شش خودرو نظامیان اماراتی را در منطقه مکیراس در جاده البیضاء به أبین منهدم کردند.

خبرگزاری رسمی یمن در این باره گزارش داد نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی، حمله تروریست‌های القاعده و مزدوران متجاوزان سعودی به مکیراس در استان البیضاء را دفع و خسارت‌ها و تلفات سنگینی به آنها وارد کردند.

یک منبع نظامی یمنی گفت عناصر القاعده و مزدوران ریاض در تلاش بودند از سمت لودر به سمت مکیراس در استان البیضاء با پشتیبانی هوایی چهار فروند بالگرد آپاچی سعودی و تعداد جنگنده این رژیم پیشروی کنند، اما نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی توانستند با شکست مهاجمان، شماری از آنها را کشته و شش خودرو زرهی آنها را هم منهدم کنند.

این منبع از نبرد قهرمانانه نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی در برابر رژیم متجاوز سعودی و مزدوران آنها شامل تروریست‌های القاعده و شبه نظامیان مسلح تمجید کرد.

بر اساس گزارش شبکه المسیره، یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، بار دیگر پایگاه الطلعه عربستان در منطقه نجران را با موشک هدف قرار دادند.

جنگنده‌های سعودی هم در ادامه تجاوزات خود به مناطق مختلف یمن، منطقه الرصیفات کتاف در  استان صعده را بمباران کردند.

المسیره همچنین از دفع حملات تروریست‌های القاعده و  دیگر مزدوران سعودی به منطقه راس العقبه بین استان‌های أبین والبیضاء و انهدام دو خودرو و سه خودرو نظامی همر و کشته و زخمی شدن شمار زیادی از مزدوران خبر داد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جلیل ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 0
    شکرخدا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس