کد خبر 456188
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در سفر حج با اشاره به شرایط حساس موجود، گفت: حجاج مراقب توطئه‌های استکبار جهانی در مراسم حج امسال باشند.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام مرتضی خادمی ظهر امروز در همایش بزرگ حجاج بیت‌الله‌الحرام در کرمانشاه، با اشاره به شرایط حساس حج امسال، اظهار کرد: امروز موج خشونت و افراطی‌گری بسیاری از کشورها را فرا گرفته است.

وی بیان کرد: در شرایطی که استکبار جهانی به‌ویژه آمریکا و اسرائیل به حربه اختلاف‌افکنی فرقه‌ای و مذاهب بین مسلمانان روی آورده است، حجاج ایرانی باید مراقب توطئه‌های استکبار در مراسم حج باشند و از دامن زدن به اختلافات پرهیز کنند.

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در سفر حج «حج، معنویت، بصیرت و همدلی اسلامی» را شعار حج امسال اعلام کرد و افزود: مقام معظم رهبری همواره پیرامون دامن زدن به اختلافات در سفر حج تذکرات لازم را بیان داشته‌اند.

خادمی بر تقویت بیداری امت اسلام توسط حجاج تأکید کرد و گفت: حجاج از وقت‌گذرانی پرهیز کنند و به معنویات در این سفر توجه لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به لزوم همکاری حجاج با نمایندگان بعثه مقام معظم رهبری، متذکر شد: حجاج از بازارگردی در سفر حج که کمین شیطان برای غفلت از یاد خداست دوری کنند.

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در سفر حج ادامه داد: با توجه به اثرات فراگیر شعاع نورانی انقلاب در جهان، زائران ایرانی به‌عنوان سفیران و جلوه‌های انقلاب اسلامی باید در رفتار خود دقت لازم را داشته باشند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس