کد خبر 456003
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۳

مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران گفت: 52 درصد غرق‌شدگی در دریای مازندران کاهش داشته است.

کاهش 52 درصدی غرق‌شدگی در دریای مازندران

به گزارش مشرق، مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری، با بیان اینکه در حال حاضر 950 ناجی غریق در خارج از طرح و 450 ناجی در داخل طرح سامان‌دهی دریا بکارگیری شدند، اظهار کرد: در حال حاضر تمامی مطالبات ناجیان غریق پرداخت شده‌ است.

وی اضافه کرد: همانند سال گذشته 52 درصد غرق‌شدگی در دریای مازندران کاهش داشته است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران با اشاره به اجرای 94 طرح سامان‌دهی دریا در استان، افزود: هشت طرح سامان‌دهی دریا در هشت شهر مازندران با اعتبار 80 میلیارد ریال و مشارکت 50 درصدی شهرداری‌ها و استانداری مازندران تجهیز شد.

شادمان با اعلام اینکه هرجا که خارج از طرح سامان‌دهی دریا باشد، امکان حادثه وجود دارد، خاطرنشان کرد: غرق شدگی به دلیل شنا در خارج از طرح و کم‌توجهی به هشدارهای ناجیان غریق بوده که درخواست ما از افراد این با توجه به هشدارها و رعایت تمامی مسائل خاطره‌ای خوشی از سفر داشته باشند و از شنا کردن خارج از طرح‌های دریا به‌شدت پرهیز کنند.

وی با تأکید بر اینکه برای رسیدن به اهداف نیازمند مشارکت همه مردم هستیم، گفت: اگر همه امکانات را پای کار بیاوریم مشارکت، همراهی و فرهنگ‌سازی درست در میان مردم اتفاق نیفتد موفق نمی‎شویم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس