کد خبر 455801
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴

ژوزه مورینیو سرمربی چلسی، بیشتر از هر چیزی دوست داشت تا در یک بازی مسی را شکست بدهد.

به گزارش مشرق، سرمربی آبی‌پوش‌های چلسی گفته است وقتی با تیم اینتر توانست لیونل مسی را شکست بدهد، بزرگترین موفقیت ورزشی خود را کسب کرد.

مربی پرتغالی که با تیم پورتو و اینتر دوباره قهرمانی رقابت‌های اروپا را به نام خودش ثبت کرده، تاکید کرد هیچوقت بازی در برابر بارسلونا و شکست این تیم و مسی را فراموش نمی‌کند.  

به گزارش BT Sport، انتشار مستندی به نام «ژوزه مورینیو- پرتره یک قهرمان» نشان می‌دهد این مربی بزرگترین لحظه قهرمانی‌اش را شکست مسی می‌داند. او در این مستند گفته است: از بازی در لیگ قهرمانان در برابر مسی لذت بردم.  وقتی اینتر در لیگ قهرمانان در نیمه نهایی توانست بارسلونا و مسی را شکست بدهد، بزرگترین موفقیت من بود.

مورینیو افزود: چون مسی، مسی است و من فکر می‌کنم وقتی او فوتبال حرفه‌ای را کنار بگذارد و دوره بازی‌هایش تمام شود، نقشه فوتبال اروپا تغییر خواهد کرد.

در سال ۲۰۱۰ تیم اینتر به مربی‌گری مورینیو توانست با نتیجه ۳ بر ۲ در رقابت نیمه نهایی لیگ قهرمانان، بارسلونا را شکست بدهد و مسی در دو بازی نتوانست گلی به ثمر برساند. در ادامه رقابت‌ها اینتر در فینال به مصاف بایرن مونیخ رفت و مورینیو توانست با کسب مقام قهرمانی، دومین مدال لیگ قهرمانان را کسب کند. او اولین بار با پورتو در سال ۲۰۰۴ این قهرمانی را تجربه کرده بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس