کد خبر 454090
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۰

سرمربی چلسی پس از شکست سنگین تیمش به جای حواشی بیشتر به متن اخبار مربوط به آبی‌های لندن پرداخت.

به گزارش مشرق، ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی چلسی پس از شکست 3 بر صفر تیمش مقابل منچسترسیتی در هفته دوم لیگ‌برتر انگلیس بیشتر از بازیکنان تیمش حرف زد تا حواشی.

برای اولین بار در دوران حضور آقای خاص در لندن، کاپیتان تری به دلیلی غیر از مصدومیت بین دونیمه تعویض شد اما جایگزین شدن زوما به جای تری با گل‌های دوم و سوم توام شد تا بدترین شروع 17 سال اخیر چلسی رقم بخورد.

مورینیو به اسکای گفت: تری مصدوم نبود و به خاطر بازی ضعیف تعویض شد.زوما به میدان آمد چون سرعتی زیادی داشت و سریع‎‌ترین مدافع تیم محسوب می‌شود. هنوز به طور کامل به تری ایمان دارم. او در دوران مربیگری من هرگز تعویض نشده بود اما زیرنظر برخی مربیان، اصلا به میدان نمی‌رفت.اگر یک نفر مخالف به پایان رسیدن دوران حرفه‌ای او باشد، آن یک نفر من هستم چون به تری شانس بزرگی و تبدیل شدن به کاپیتان تیم را دادم.این، یک تعویض تاکتیکی بود. شما زمانی خوب هستید و زمانی بد اما من در مورد تعویض تری تصمیم درستی گرفتم زیرا پس از خروج کاپیتان در ضدحملات سرعت بیشتری یافتیم.جان، کاپیتان تیم من می‌ماند.

مورینیو در ادامه اندکی از حال و هوای بازی حرف زد و گفت: بهترین تیم نیمه‌اول، بازی را برد اما اطمینان دارم در نیمه‌دوم ما تیم برتر میدان بودیم. در 45 دقیقه اول اصلا خوب ظاهر نشدیم و مشکل داشتیم. خوشبختانه دروازه‌بان تیم چند توپ خیلی‌خوب را درنیمه‌اول مهار کرد.در 45 دقیقه دوم ناگهان همه چیز تغییر کرد. اگر برتری یک بر صفر سیتی تا دقیقه 70 نتیجه عادلانه‌ای نبود، پیروزی 3 بر صفر رقیب در پایان، اصلا واقعیت بازی را عیان نکرد.وقتی یک برصفر عقب بودیم به وضوح در نیمه‌دوم تیم برتر نشان دادیم.آن‌ها پس  از برتری یک بر صفر از ترس دریافت گل، تنها یک حمله انجام دادند و گل زدند. اگر بازی یک بر یک بود، قطعا بابت حمله کردن تاوان سنگینی پس می‌دادند!

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس