کد خبر 455608
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۸

جانشين فرمانده سپاه كل پاسداران با بيان اينكه تنها راه پيروزى مقاومت است، گفت: براى مقابله با دسيسه هاى دشمن لازم است تا نقشه راه انقلاب براى جوانان تبيين شود.

به گزارش مشرق، سردار حسین سلامی ظهر چهارشنبه در حاشيه برگزارى آيين اختتاميه شانزدهمين اجلاس بسيج اساتيد كشور كه در سالن صبا مشهد برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار كرد: دشمن امروز به دنبال گمراه كردن قشر جوان و دادن اطلاعاتى به دور از واقعیت به آنها است كه تنها راه مقابله با آن معرفى هویت دینی و حقیقی انقلاب اسلامی است.

وى افزود: در همين راستا ضرورى است تا نقشه راه انقلاب اسلامی براى جوانان تبيين شود و بايد آنها را با دستاوردها، هویت، نقشه راه ایران و فرهنگ و اعتقادات جمهورى اسلامى ايران آشنا كنيم.

جانشین فرمانده سپاه کل پاسداران تنها راه رسیدن به پیروزی را مقاومت دانست و گفت: تنها راهى كه مى تواند كشور ما را به يك قدرت بین‌المللی تبديل كند طی کردن مسیری است که امام (ره) و مقام معظم رهبری ترسیم کردند و آن هم ثبات قدم در برابر قدرت‌ها و تکیه بر استعدادهای درون‌زا است.

وى اضافه كرد: خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران ظرفیت‌های زیادی دارد كه می‌تواند با تکیه بر همین ظرفیت‌ها تبدیل به قدرت جهانی شود كه در اين راستا استقامت، توجه به اقتصاد مقاومتی و فرهنگ دینی مى تواند در تعالی و موفقیت ما بسیار تاثیر گذار باشد
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس