جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم رونمایی از کتاب رهبر احیاگر خاطره جالبی از نظر رهبر معظم انقلاب درباره سلاح هسته‌ای و موشک‌های ایرانی روایت کرد.

به گزارش مشرق، سردار سلامی، صبح امروز در مراسم رونمایی از کتاب "رهبر احیاگر" ترجمه کتاب "الولی المجدد" نوشته شیخ نعیم قاسم جانشین دبیرکل حزب‌الله لبنان، به روایت خاطره‌ای جالب از مقام معظم رهبری پرداخت.

وی با بیان اینکه امروز اندیشه‌های رهبر انقلاب در حال حرکت و ترویج هستند، گفت: توصیف و ترویج این اندیشه‌ها نسخه سعادت همه جهان است. بنده زمانی که فرمانده نیروی هوایی سپاه بودم خدمت ایشان رسیدم و پس از ارائه گزارش موشکی، ایشان چند نکته به بنده فرمودند؛ اول اینکه گفتند موشک‌های اتمی قدرت‌ها جزو لاینفک قدرت آنهاست چرا که شهرها را ویران می‌کنند همانند آن چیزی که در ناکازاکی و هیروشیما اتفاق افتاد اما ما نیاز به دقت در انهدام هدف در موشک‌ها داریم. ایشان در همان جلسه تاکید کردند که تصور نکنید اینکه من می‌گویم سلاح اتمی در دکترین ما هیچ جایگاهی ندارد یک بیان تبلیغاتی و رسانه‌ای است بلکه یک حقیقت دینی و شرعی است زیرا سلاح هسته‌ای هدم نسل می‌کند لذا به بنده تاکید کردند که ما نیاز به دقت در اصابت موشک‌ها به هدف داریم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس