کد خبر 455583
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶

سرمربی تیم سپاهان گفت: نقاط قوت تیم فولاد خوزستان را می‌شناسیم و برای آنها تدابیری داریم؛ هنوز هیچ اطلاعی از نویدکیا نداریم و او تلفن‌های ما را هم جواب نداده است.

به گزارش مشرق، حسین فرکی سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان بعدازظهر امروز در نشست خبری پیش از دیدار با فولاد خوزستان با اشاره به چهارمین دیدار تیمش در لیگ برتر برابر تیم فولاد گفت: حساسیت این بازی هم برای ما و هم برای حریف بسیار حائز اهمیت است، لذا تلاش ما برای کسب 3 امتیاز این بازی خانگی است تا به استقبال هفته پنجم لیگ مقابل سایپا برویم.

وی افزود: تیم فولاد خوزستان برای من قابل‌احترام است و جایگاه خاصی برای آن قائلم و به‌طور کامل از این تیم شناخت دارم؛ نقاط قوت فولاد را می‌شناسیم و برای آن‌ها تدابیری داریم و بر روی نقاط ضعف آن نیز کارکرده‌ایم تا بتوانیم سه امتیاز فردا را کسب کنیم.

فرکی خاطرنشان کرد: تیم فولاد خوزستان شرایط بسیار خوبی دارد اما به دلیل اینکه در سه بازی گذشته نتوانسته از اعتبار خود در دو فصل گذشته دفاع کند و نتیجه مورد علاقه خود را به دست آورد، به همین دلیل فردا می‌آید تا از حیثیت خود در این بازی مهم دفاع کند.

وی تصریح نمود: تا قبل از تعطیلی بیست‌روزه لیگ تمام تمرکزمان را بر روی دو بازی پیش رو معطوف می‌سازیم و بعد از آن در رابطه با مسائلی ازجمله مشکلاتی که برای پادوانی و شیمبا پیش‌آمده است فکر می‌کنیم.

فرکی ادامه داد: در این فرصت همچنین به مشکل محرم نویدکیا که هنوز هیچ اطلاعی از او نیست و تلفن‌های ما را هم جواب نداده رسیدگی می‌کنیم تا وضعیت تیم بررسی شود و در ادامه لیگ با مشکلی مواجه نشویم.

سرمربی تیم سپاهان در مورد احسان حاج صفی و مهدی شریفی اظهار کرد: اخباری مبنی بر لژیونر شدن این دو بازیکن وجود دارد ولی این اخبار همچنان غیررسمی است و به‌طور رسمی هنوز درخواستی به باشگاه نرسیده لذا باید صبر کنیم و ببینیم این موضوع چقدر به واقعیت نزدیک است و سپس برای آن تصمیم‌گیری کنیم.

وی با اشاره به لزوم جلوگیری از خطر غرور در بازیکنان تأکید کرد: حضور تیم ما در صدر جدول نباید برای بازیکنان ما ایجاد غرور کاذب کند و ما سعی بر این داریم تا بحث غرور را از بازیکنان تیم دور کنیم چراکه سه میدان، جام حذفی، لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا حضور داریم و راه درازی را در پیش روی ماست.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس