کد خبر 455549
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶

نسخه نهایی نرم‌افزار موبایلی «شیعه شناسی» برای سیستم عامل اندروید منتشر شد.

 به گزارش مشرق، در این نرم‌افزار امکان دریافت لحظه‌ای مطالب تخصصی شیعه‌شناسی شامل مجموعه احادیث اهل بیت(ع) به صورت حدیث روز، مجموعه مقالات مرتبط با شناخت شیعه، پاسخ به شبهات اعتقادی؛ ‌فقهی؛ اخلاقی؛ تاریخی و ... اخبار جهان تشیع و تقویم شیعه وجود دارد.

نرم‌افزار اندروید «شیعه شناسی» دارای قابلیت‌های به روزرسانی خودکار، ذخیره‌سازی مطالب به صورت تکی، گروهی و متناسب با نوع اینترنت با امکان تغییر نوع ذخیره‌سازی در تنظیمات، استفاده در حالت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت، اشتراک گذاری مطالب در همه نرم‌افزارهای ارتباطی به صورت ویژه با امکان ویرایش قبل از ارسال، اطلاع از آخرین مطالب منتشر شده در Notification Center، سفارشی‌سازی مطالب مورد علاقه و  سازگاری با تبلت و انواع گوشی‌ها و تمام نسخه‌های  سیستم عامل اندروید است.
نرم‌افزار موبایلی «شیعه شناسی»+ دانلود
همچنین مدیریت مطالب دریافتی، جابه‌جایی بین مطالب هر بخش با اسکرول کردن به چپ و راست، راهنمای تصویری استفاده از نرم‌افزار در اولین استفاده، ارسال برنامه از داخل خود برنامه، امکان پرسش از سایت در داخل نرم‌افزار و تنظیمات مختلف شامل تنظیم فونت بخش های مختلف، تنظیمات دریافت، تنظیمات مربوط به جلوه‌ها و انیمیشن‌ها وجود دارد.

علاقه‌مندان برای دریافت دانلود این نرم‌افزار از اینجا می‌توانند اقدام کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • خدابخش یادداده IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
    0 0
    رمز کارتمو فراموش کردم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس