کد خبر 455548
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳

نماینده معاونت هنری در پروژه بازسازی مجموعه تئاتر شهر از انتقال پروژکتورهای خریداری شده از خارج و نصب ۶۸ پروژکتور در سالن سایه پیش از میزبانی هفدهمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی خبر داد.

به گزارش مشرق، عبدالخالق مصدق درباره وضعیت انتقال پروژکتورهای خریداری شده برای سالن‌های مجموعه تئاتر شهر به این مجموعه تئاتری گفت: تمامی پروزکتورهای خریداری شده وارد مجموعه تئاتر شهر شده و قرار است طی روزهای آتی و تا پیش از آغاز هفدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی در سالن سایه و پلاتوهای تمرین ۱ و ۲ نصب شوند.

وی یادآور شد: به دلیل اینکه ساعاتی از روز پلاتوهای ۱ و ۲ میزبان تمرین گروه‌های تئاتری هستند و همچنین در برخی ساعات نیز سالن سایه میزبان تمرین گروه نمایشی است، کار نصب پروژکتورها با توجه به این تمرین‌ها و زمان‌هایی که سالن سایه و پلاتوهای ۱ و ۲ خالی هستند، انجام می‌شود.

نماینده معاونت هنری در پروژه بازسازی مجموعه تئاتر شهر درباره تعداد پروژکتورهایی که در سالن سایه و پلاتوهای تمرین نصب می‌شوند، توضیح داد: در سالن سایه در مجموع ۶۸ پروژکتور نصب می‌شود و برای هر کدام از پلاتوهای تمرین ۱ و ۲ نیز ۳۰ عدد پروژکتور در نظر گرفته و نصب می‌شود.

مصدق با اشاره به آماده شدن سالن سایه تا اوایل هفته آینده، اظهار امیدواری کرد که فضاهای بازسازی شده در مجموعه تئاتر شهر، لایق هنرمندان تئاتر باشند.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس