کد خبر 455464
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳

رفع مشکل از ویندوز 10 موجب شد تا شرکت مایکروسافت برای سومین بار این سیستم عامل را به روز رسانی کند.

ویندوز 10 برای سومین بار به‌روز شد
 به گزارش مشرق، ویندوز ۱۰ در کمتر از یک ماه گذشته برای استفاده کاربران توسط  شرکت مایکروسافت عرضه شد این ویندوز در این مدت برای سومین بار به روز رسانی شده و با نام  KB۳۰۸۱۴۳۸ معرفی شده است. صفحه مایکروسافت در این خصوص یادداشتی را ارائه کرده که درآن از شکایت تعداد زیادی کاربر برای مشکلات امنیتی در Windows ۱۰ یاد کرده است.

این امر موجب شد تا مایکروسافت برای سومین بار به منظور برطرف کردن مشکل امنیتی آن ویندوز 10 را در یک ماه اخیر به روز رسانی کند زیرا با وجود این اختلالات بسیاری از کاربران نتوانستند به فروشگاه اینترنتی Store دسترسی داشته باشند و یا به‌روزرسانی‌های مربوط به ابزارهای کاربردی در اختیارشان قرار بگیرد و یا توانایی بارگذاری ابزارهای جدید را نداشتند.

همچنین در پی شکایت های کاربران برخی از آنان اعلام کردند ابزارهای موجود درWindows Store  و ابزار Mail و Calendar از کار افتاده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
    0 0
    فقط ویندوز 7 اولتیمیت 64 بیتی بهترین ویندوز است سازگار با تمام برنامه ها تا 2020 هم میشه استفاده کرد یعنی مایکروسافت آپدیتش میکنه بقیه ویندوزها مرخصند البته ایکس پی هم در زمان خودش بد نبود win 7 ultimate 64 bits is the best win

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس