کد خبر 455345
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه با بیان اینکه حزب متبوعش به دنبال سازماندهی ائتلاف میانه‌روهای دو جریان است، گفت: اگر ناطق نوری برای انتخابات مجلس اعلام کاندیداتوری کند همان نقش ممتاز آقای روحانی را خواهد داشت.

دهقان: ناطق همان نقش ممتاز روحانی را خواهد داشت
به گزارش مشرق، غلامعلی دهقان، سخنگوی حزب اعتدال و توسعه در مورد آخرین تحرکات سیاسی- انتخاباتی حزب متبوع خود اظهار داشت: اعتدال و توسعه معتقد است که انتخابات آتی مجلس همچون دیگر انتخابات به دلیل مشارکت مردم ضریب امنیت ملی را بالا می‌برد و از این حیث بسیار حائز اهمیت است.

وی تفاوت دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از منظر حزب اعتدال و توسعه را حاکم شدن گفتمان اعتدال دانست و خاطرنشان کرد: شواهد نشان می‌دهد اقبال عمومی همچنان به سمت گفتمان اعتدال است.

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه ادامه داد: حزب ما به عنوان حزبی که از 16 سال پیش پرچمدار گفتمان اعتدال بوده است. همواره تلاش داشته گفتمان اعتدال را معرفی کند بنابراین در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فعال‌تر از همیشه خواهیم بود.

دهقان با بیان اینکه دفاتر استانی حزب اعتدال و توسعه را فعال کرده‌ایم، گفت: طی دو هفته گذشته ما نشست دبیران استانی را داشتیم و طبق گزارشات آنان در شهرستان‌ها نیز استقبال برای بازگشایی دفتر حزب بسیار زیاد است.

وی تصریح کرد: در حزب اعتدال و توسعه در 31 استان کشور دفاتر فعال دارد و در استان‌ها نیز هسته‌های اولیه شکل گرفته است.

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه در پاسخ به این پرسش که آیا دبیرکل این حزب (محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت یازدهم) برای فعال‌تر شدن حزب تحرکی داشته است یا خیر؟ اظهار کرد: آقای نوبخت به عنوان دبیرکل حزب اعتدال و توسعه با توجه به اینکه ایشان مسئولیت‌های مختلفی در دولت دارد ما نیز انتظاری نداریم که وقت زیادی را صرف حزب کند.

دهقان خاطرنشان کرد: عدم حضور آقای نوبخت به معنای این نیست که حزب اعتدال و توسعه برای انتخابات مجلس فعالیتی نکند بنابراین بخش دیگری از حزب که مناصب اجرایی ندارند فعال هستند.

وی به نحوه جلسات حزب اعتدال و توسعه اشاره کرد و گفت: جلسات حزب اعتدال و توسعه بیشتر در قالب دفتر سیاسی و هیات اجرایی برگزار می‌شود.

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه در پاسخ به این پرسش که آقایان اکبر ترکان (مشاور ارشد رئیس‌جمهور) و واعظی‌ (وزیر ارتباطات) در جلسات حزب اعتدال و توسعه شرکت دارند یا خیر؟ گفت: آقایان واعظی و ترکان همانند سال‌های قبل از 92 در جلسات حزب اعتدال و توسعه حضور  ندارند و ما نیز انتظاری نداریم.

دهقان تاکید کرد: حزب اعتدال و توسعه برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به دنبال سازماندهی اعتلاف میانه‌روها است و این صرفا اختصاصی به اعتدال و توسعه ندارد و ما از معتدلین اصلاح‌طلب و اصولگرا استفاده خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که نظر شما در مورد حضور آقای ناطق نوری در انتخابات و تلاش برای ریاست مجلس آینده چیست؟ گفت: اگر آقای ناطق نوری برای انتخابات مجلس اعلام کاندیداتوری کند همان نقش ممتاز آقای روحانی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را خواهد داشت یعنی می‌تواند فصل مشترکی برای اصلاح‌طلبان و اصولگرایان ایجاد کند.

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه در پایان گفت: ما آقای ناطق نوری را فردی بسیار مناسب برای مجلس آینده داریم اما تاکنون علائمی از حضور ایشان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی دیده نشده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس