کد خبر 455320
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲

مدیر فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ گفت: نرم افزار اندروید احکام شرعی پزشکی به تفکیک موضوع در اختیار عموم قرار گرفت.

احکام شرعی پزشکی خود را در موبایل بیابید +دانلود به گزارش مشرق، فاطمه حداد مدیر فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج جامعه پزشکی درباره ساخت نرم افزار اندروید احکام شرعی پزشکی گفت: با توجه به وجود شبکه‌های اجتماعی مقرر شد تا نرم افزار احکام شرعی پزشکی تولید کنیم که دسترسی پزشکان، پیراپزشکان و بیماران را به مسائل حوزه احکام پزشکی آسان‌تر کند.

وی ادامه داد: این نرم افزار با مشارکت موسسه فرهنگی هنری باور تولید شده است که قابلیت نصب بر روی گوشی‌های اندروید را دارد البته طرح و ایده ابتدایی آن را مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ ارایه داده است.

مدیر فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ افزود: طی مکاتبه با سایت کافه بازار قرار شد تا دانلود رایگان این نرم افزار در اختیار عموم قرار گیرد و به زودی نیز در سایت این سازمان بارگذاری خواهد شد.

موضوعات نرم افزار

حداد درباره موضوعات گردآوری شده در این نرم افزار ابراز کرد: در این نرم افزار احکام مربوط به آموزش پزشکی، نگاه، لمس، معاینه، درمان، تشخیص، زایمان، جلوگیری از بارداری، تلقیح، جراحی، پیوند، تشریح، گواهی پزشکی، وضو و سایر مسائل جدید پزشکی توضیح داده شده است.

وی درباره ویژگی‌های نرم افزار احکام شرعی پزشکی گفت: در این نرم افزار احکام پزشکی به صورت موضوعی دسته‌بندی شده است و با توجه به موضوع، کاربر مرجع تقلید خود را انتخاب می‌کند و به این شکل حکم شرعی مربوط به موضوع مورد نظر خود را مطالعه می‌کند.

پرسش آنلاین از مراجع تقلید

مدیر فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ با اشاره به تفاوت این نرم افزار با نرم افزاری که پیش از این منتشر شده است، گفت: این نرم افزار احکام پزشکی و پیراپزشکی خاص مربوط به پزشکان و بیماران به تفکیک موضوع طبقه‌بندی شده است و کاربر می‌تواند به شکل آنلاین از استفتای موضوع مورد نظر خود نیز آگاه شود.

حداد افزود: اگر کاربر پاسخ پرسش مورد نظر خود را در این نرم افزار دریافت نکند می‌تواند موضوع را به صورت آنلاین پیگیری کند.

وی ادامه داد: در این نرم افزار تمام استفتائات جدید بررسی و از دفاتر مراجع تقلید دریافت شده است و در صورت ایجاد مسئله کاربر همان لحظه می‌تواند استفتا را از طریق گوشی ارسال و جواب آن را دریافت کرد.

حداد با بیان این‌که هم‌اکنون ساخت نرم افزار به اتمام رسیده اما وارد بازار نشده است، اظهار کرد: این نرم افزار برای اولین بار است که ساخته می‌شود و مشابهی ندارد مشروط بر این‌که در بحث توزیع آن خوب عمل کنیم بازخورد خوبی در میان پزشکان و بیماران خواهد داشت.

برای دانلود نرم‌افزار زیر روی لوگوی مشرق کلیک کنید.

احکام شرعی پزشکی خود را در موبایل بیابید +دانلود
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس