مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: نمی‌توانستم به مسئولان هیأت فوتبال بگویم جان من برای پیگیری نامه میزبانی خود به ما مراجعه کنید.

به گزارش مشرق، کوروش صبوریان در مورد عدم برگزاری بازی تیم ملی جوانان ایران و سوریه گفت: 25 مرداد نامه‌ای از سوی هیأت فوتبال به ما داده شد و طی آن اعلام کردند قرار است این مسابقات دوستانه در ورزشگاه ثامن برگزار شود. همان روز مخالفت‌مان را با این مسئله اعلام کردیم و گفتیم با توجه به اینکه دو تیم لیگ برتری داریم امکان برگزاری بازی در این چمن نیست. ما این مسئله را گفتیم اما آنها کم‌توجهی کردند.

وی افزود: ما از فدراسیون فوتبال گله داریم. چرا آنها وقتی یک میزبانی می‌گیرند یا قصد انجام این کار را دارند چیزی به ما اعلام نمی‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در پاسخ به این سؤال که یک ماه دیگر ایران میزبان رقابت‌های مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا در مشهد است و آیا آنها با برگزاری آن دیدارها هم مخالف هستند، تصریح کرد: برای این بازی‌ها هم اعلام کردیم اگر قصد میزبانی دارند باید به ما نامه بزنند و پس از اینکه ما نظر شورای تامین را گرفتیم می‌توانند برای عقد قرارداد به ما مراجعه کنند و در خدمت دوستان هستیم.

وی در مورد اینکه حسن نوری دبیرهیأت فوتبال خراسان رضوی اعلام کرده نامه مخالفت اداره کل به دست آنها نرسیده است، عنوان کرد: دو نکته در این باره باید بیان شود آیا وقتی نامه‌ای ارسال می‌شود باید همه چیز را تمام شده تلقی کرد؟ چه کسی باید این مسئله را پیگیری کند. بنده باید به مسئولان هیأت فوتبال می‌گفتند جان من برای پیگیری نامه خود به ما مراجعه کنید؟ ما نظرمان را شفاهی اعلام کردیم و حتی تاکید کردم این مسئله به صورت کتبی هم لحاظ شود تا این مشکلات به وجود نیاید ولی دوستان هیچ پیگیری انجام ندادند. متقاضی باید به دنبال حصول درخواست خود باشد. دوستان با فراغ بال کارشان را دنبال می‌کنند و فکر می‌کنند هیچ مسئله‌ای هم به وجود نمی‌آید.

صبوریان در پاسخ به این سؤال که آیا نمی‌توانستند نامه کتبی را به هیأت فوتبال ارجاع دهند، عنوان کرد: من گفتم نامه کتبی داده شود و حتی این نامه هم آماده شد ولی دوستان خودشان برای گرفتن نامه مراجعه نکردند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا برای جلوگیری از این اتفاق تلخ که چیزی شبیه به آبروریزی است و به خاطر منافع ملی نمی‌توانستند برای همین یک بازی با این مسئله موافقت کنند، گفت: متاسفانه این اولین بار نیست که این اتفاق می‌افتد. اداره کل ورزش و جوانان هم دارای شخصیت حقوقی است. آنها بدون اهمیت به این مجموعه برای خودشان برنامه‌ریزی می‌کنند. متولی ورزش هر استان اداره کل ورزش آن شهر است. ما مشکل‌مان فقط با فدراسیون فوتبال است.

صبوریان در مورد اینکه به نظر می رسد اختلاف اداره کل به ورزش وجوانان مشهد و هیأت فوتبال دلیل این مشکل بوده است، تصریح کرد: هیچ اختلافی نداریم به شرطی که ضوابط و مقررات از سوی همه اجرا شود.

وی در مورد اینکه سه مسابقه بعدی تیم ملی جوانان در ورزشگاه ثامن برگزار می شود، عنوان کرد: دوستان درخواست‌شان را ارائه کنند و سپس برای پیگیری آن اقدامات لازم را انجام دهند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس