تیم ملی والیبال ایران در چهارمین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی جهان از سد بلغارستان گذشت.

به گزارش مشرق، تیم ملی والیبال ایران آخرین دیدار مرحله مقدماتی خود از سری مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان را امروز سه‌شنبه، 27 مرداد ساعت 16:30 برابر بلغارستان برگزار کرد.

شاگردان محمد وکیلی که از سه دیدار گذشته خود یک شکست برابر لهستان و دو پیروزی مقابل شیلی و چین‌تایپه در کارنامه دارند امروز با نتیجه 3 بر یک (25 بر 20، 25 بر 14 ، 26 بر 28 و 25 بر 14) از سد بلغارستان گذشت و جمع امتیازهای خود را به عدد 9 رساند.

نوجوانان والیبالیست بلغار در طول تاریخ برگزاری مسابقات قهرمانی جهان شش دوره حضور در این پیکارها را در کارنامه‌شان به ثبت رسانده‌اند. بهترین جایگاهی که بلغارها در طول شش دوره حضورشان در مسابقات قهرمانی جهان به دست آوردند عنوان سومی در سال 1989 بود.

بلغارها در نخستین دوره مسابقات جهانی نوجوانان جایگاه چهارم را به خود اختصاص دادند و در سال 1989 به مقام سوم رسیدند و در سال 1991 در پله هشتمی جدول رده بندی قرار گرفتند. آنها پس از پنج دوره غیبت در سال 2005 مکان نهمی را کسب کردند و در 2 دوره اخیر حضورشان در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان (سال‌های 2011 و 2013) عنوان ششمی را به خود اختصاص دادند.

در دیگر بازی این گروه امروز لهستان مقابل چین‌تایپه قرار می‌گیرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس