کد خبر 455004
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۵

فرماندار اهواز به منظور بررسی وضعیت گلزار شهدا و پیگیری سامان‌دهی قطعه شهدا در آرامستان اهواز، از این قطعه بازدید کرد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، اسماعیل ارزانی پس از بازدید از قطعه شهدای آرامستان اهواز، در نشست مشترک با مدیرعامل سازمان آرامستان‌ها ، اظهار کرد: برای سامان‌دهی قطعه یک شهدا مذاکراتی با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان انجام شده است. براساس بازدیدی که امروز از این امکان به عمل آمد، اقدامات زیادی جهت سامان‌دهی گلزار شهدا باید انجام شود.

وی ادامه داد: طرح برای سامان‌دهی گلزار شهدا از سوی بنیاد شهید آماده شد و پس از بررسی، به تصویب رسید. این طرح در اسرع وقت به اجرا در خواهد آمد.

فرماندار اهواز درباره تعیین وضعیت قبول بالای 35 سال در آرامستان شهر اهواز گفت: با توجه به این‌که مردم اهواز مردمی بسیار عاطفی و به نوعی وابسته به اموات خود هستند، واگذاری قبور بالای 35 سال کاری بسیار مشکل است لذا ضروری است در این زمینه با علما بیشتر گفت‌وگو کرد.

ارزانی درباره سامان‌دهی مزار و یادمان سردار شهید علی هاشمی نیز اظهار کرد: سردار شهید علی هاشمی یکی از شهدای شاخص استان است. شهید هاشمی به عنوان فرمانده سپاه ششم، تقریبا بالاترین مقام را در این حوزه داشته است و طبیعی است که باید آرامگاهی در خور ایشان به عنوان نمادی از شهدای اهواز در نظر گرفته شود.

وی افزود: تاکنون اقدامات خوبی در جهت سامان‌دهی مزار این شهید بزرگوار صورت گرفته اما نیاز است که عملیات اجرایی با سرعت بیشتری پیش رود. در نظر گرفتن مکانی در آرامستان اهواز جهت خاکسپاری شهدای حرم نیز در خور تحسین است، به هر حال در خارج از خاک جمهوری اسلامی می‌جنگیم و شهدای حرم نیز باید مکان شاخصی در گلزار شهدا داشته باشند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس