کد خبر 454800
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶

ارتش سوریه و نیروهای مقاومت با آغاز عملیات پاکسازی شهر زبدانی، اتاق عملیات تروریست‌های احرار‌الشام را به کنترل خود درآوردند. در این درگیری‌ها شش تروریست از جمله یکی از فرماندهان عملیات میدانی احرارالشام کشته و دو تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش مشرق، سایت شبکه خبری المنار لبنان نوشت: ارتش سوریه حملات خود به شهر زبدانی افزایش داده و بیش از 10 بمباران را به مقرهای افراد مسلح در داخل این شهر انجام دادند.

ارتش سوریه و نیروهای مقاومت با کنترل کامل دو محله الزهره و الحاره الغربیه در زبدانی موفق شدند اتاق عملیات تروریست‌های جنبش احرارالشام را حین پاکسازی منطقه، خنثی‌سازی مین‌ها و بمب‌ها در غرب شهر تصرف کنند.

این محله‌ها که از تراکم بالای ساختمانی و خیابان‌های بسیار تنگ برخوردار بودند، تعداد بالای گروه‌های مسلح را در خود جای داده و کنترل بر شهر با محدود کردن تدریجی محدوده تحت تصرف افراد مسلح در داخل شهر صورت گرفت. پنج عضو احرار الشام در این عملیات خود را تسلیم کردند.

شبکه تلویزیونی المنار لبنان تصاویر ویژه عملیات نظامی علیه گروه‌های مسلح در زبدانی را پخش کرد.

در این عملیات شش فرد مسلح کشته و دو تن دیگر در یکی از مناطق تجمع تروریست‌ها در شمال کمربندی السیلان در جنوب غرب الزبدانی زخمی شدند. از جمله کشته‌ها شخصی به نام ابوعلی شدید یکی از فرماندهان عملیات میدانی احرار الشام بود.

علاوه بر این در درگیری ارتش سوریه در محله العجمی شهر حرستا یکی از مسوولان تیپ فجرالامه وابسته به گروه سربازان شام به نام بدر طقطق ابو محمد کشته شد.

نیروی هوایی سوریه، پایگاه‌های تندروها در شهرهای حزارین و الدار و نیز روستاهای کفرعوید، ارنبا و الباره واقع در حومه ادلب را هدف گرفت.

همچنین جنگنده‌های سوری در درعا و حومه آن از جمله شهرهای نصیب و النعیمه تعدادی از افراد مسلح را کشتند و پایگاه‌های آنان در شهرهای داعل، نصیب، الیادوده و النعیمه را بمباران کردند.

خبرنگار النشره نیز در سوریه اعلام کرد که بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه به بازدید از یگان‌های نظامی در جبهه جنوبی درعا پرداخت.

به گزارش این خبرنگار، بشار اسد به سربازان ارتش سوریه به خاطر ایستادگی‌شان تبریک گفت.

یگان‌های کرد و داعش در اطراف روستای رجم الطفیحی واقع در جنوب شهر تل براک در اطراف حسکه و نیز اطراف دو روستای غروبه و رجان واقع در جنوب غرب شهر راس الفین درگیر شدند..

در دیرالزور و اطراف آن نیز ارتش سوریه در اطراف روستای الجفره با تروریست‌های داعش درگیر شد. در این درگیری‌ها چند تروریست به هلاکت رسید.

همزمان توپخانه ارتش سوریه، مراکز تجمع تروریست‌ها در روستای الجنینه را بمباران کرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس