کد خبر 454463
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹

مربی پرسپولیس گفت: اعضای کمیته فنی باشگاه پرسپولیس توصیه فنی به برانکو نکردند.

به گزارش مشرق، مصطفی قنبرپور در خصوص نشست امروز (دوشنبه) کمیته فنی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: در این جلسه مسئولان فنی باشگاه حضور داشتند و من نیز به عنوان دستیار برانکو به همراه وی در این نشست حضور پیدا کردم. در نشست امروز صحبت‌های خیلی خوبی در راستای پیشرفت تیم انجام گرفت.

وی ادامه داد: در جلسه کمیته فنی بیشتر برانکو صحبت کرد و اعضا بعد از شنیدن صحبت‌های برانکو، نظرات خود را با او در میان گذاشتند. حتماً اثرات این جلسه را در بازی آینده پرسپولیس خواهید دید.

قنبرپور در پاسخ به این پرسش که آیا اعضای کمیته فنی باشگاه پرسپولیس به برانکو توصیه‌هایی داشتند یا نه، گفت: آنچه مسلم است در مسائل فنی تیم حرف اول و آخر را برانکو می‌زند و هدف از تشکیل جلسات کمیته فنی کمک به کادرفنی و ارائه راهکار است. در حقیقت هر یک از اعضای کادر فنی برای کمک به تیم نظرات خود را به برانکو اعلام می‌کنند و اوست که تصمیم نهایی را در مورد مسائل مربوط به تیم اتخاذ می‌کند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره آینده این تیم نیز تصریح کرد: همه اعضای باشگاه و مجموعه پرسپولیس نسبت به آینده تیم بسیار امیدوار هستند. ما تیم جوان و آماده‌ای داریم و اگر در دیدارهای آینده شاهد اشتباهات داوری بر علیه تیم نباشیم حتماً به نتیجه‌ای که به دنبالش هستیم، خواهیم رسید.

وی در پاسخ به این سؤال که «آیا کمیته فنی باشگاه پرسپولیس فقط در صورت عدم نتیجه‌گیری این تیم تشکیل جلسه خواهد می‌دهد؟»، گفت: نه، برگزاری جلسات کمیته فنی ربطی به نتایج تیم ندارد بلکه قرار است هر هفته این کمیته تشکیل جلسه دهد و به روند رو به رشد تیم کمک کند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس