کد خبر 454221
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳

شرکت تاچ‌جت در حال پیاده‌سازی روشی است که به کمک آن می‌توان تمام نمایشگرهای غیر لمسی را به نمایشگر لمسی تبدیل کرد.

 به گزارش مشرق، رقابت شدیدی بر سر تولید نمایشگرهای لمسی با اندازه بزرگ در حال شکل‌گیری است. این رقابت با اعلام مایکروسافت و اپل برای تولید "Surface Hub" و "Apple TV" که اندازه بزرگی دارند و برای نصب در اتاقها آماده میشوند، شدت بیشتری گرفته است.

در این شرایط شرکت تاچ‌جت (Touchjet) (شرکتی بین‌المللی در سنگاپور و سانفرانسیسکو که در زمینه‌ فعالیت‌های دیجیتال فعالیت می‌کند.) که قبلاً نورافکن "Pond Pico" برای Surface تولید کرده بود، روش دیگری را برای شرکت در این رقابت انتخاب کرده است.

در این روش به‌جای اینکه کاربر هزینه کند و یک تلویزیون جدید با قابلیت‌های لمسی تهیه کنید، می‌تواند با تهیه‌ فناوری این شرکت به نام "Touchjet Wave" تلویزیون خود را مجهز به اندروید 4.4 کرده و از راه دور نیز آن را کنترل کند.

در این فناوری یک حس‌گر مادون‌قرمز درون دوربین قرار گرفته که در بالای تلویزیون کاربر نصب میشود و از پشت نیز با کابل HDMI به تلویزیون متصل میگردد. بعد از اینکه حس‌گر مادون‌قرمز این دوربین، حرکات دست شما را تشخیص داد اطلاعات آن را به‌صورت حرکت بر روی یک نمایشگر لمسی برای اندروید ترجمه میکند. بعد از این کار دوربین، خود را با اندازه نمایشگر شما تطبیق داده و آماده کار میشود. از این پس شما تلویزیونی با صفحه لمسی دارید که میتواند به‌عنوان یک وایت برد برای انجام اجلاس‌ها و موارد آموزشی یا برای انجام بازی‌های اندورید از آن استفاده کنید.

منبع: سایبربان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس